کد خبر: 35461 A

خانم بازیگر: در رالی ایرانی نزدیک بود سکته کنم/عکس

خانم بازیگر: در رالی ایرانی نزدیک بود سکته کنم/عکس

ایران آرت: سمیرا حسینی بازیگر سینما و تلویزیون کار حرفه‌ای را با یک سریال مناسبتی 10 قسمتی برای ماه رمضان شروع کرد اما سال 1385 با سریال "صاحبدلان" به چشم آمد، این بازیگر همچنین کارگردانی و نویسندگی را هم تجربه کرده است، پیشتر او در مصاحبه‌ای گفته بود اگر امکانش را داشت وارد کار بازیگری نمی‌شد و کارگردانی را جدی‌تر دنبال می‌کرد. این بازیگر جدیدا در مجموعه "رالی ایرانی2" حضور داشته است.

حسینی بازیگر فیلم-مسابقه "رالی ایرانی2" در گفت‌وگو با خبرگزاری پانا درباره این مجموعه گفت: "رالی ایرانی2" برای شبکه خانگی ساخته شده، اولین فیلم-مسابقه ساخته شده در ایران است.

وی افزود: "رالی ایرانی2" یک مسابقه جذاب است، طی این مجموعه چند گروه با هم وارد بازی می‌شوند و به رقابت می‌پردازند. در هر مرحله یک گروه حذف و درنهایت گروه برنده مشخص می‌شود.

این بازیگر درباره همکاری خود با این مجموعه عنوان کرد: در ابتدا متین ستوده پیشنهاد بازی در این فیلم-مسابقه را به من داد، من هم به واسطه رفاقت و علاقه‌ای که به او دارم تصمیم گرفتم در این مجموعه حضور داشته باشم، هم گروهی‌ام نیز خانوم ستوده بود و از حضورش بسیار لذت بردم.

5084742

حسینی همچنین درباره تجربه حضور در "رالی ایرانی2" توضیح داد: حضور در این مجموعه واقعا یکی از بهترین تجربه‌های زندگی من بود، به جرئت می‌‌گویم در طول زندگی‌ام هرگز چنین شور و هیجانی را تجربه نکرده بودم، همیشه دنبال تجربه‌های جدیدم و تا آخر عمر از حضور در این مسابقه پشیمان نخواهم شد. همکاری با آقایان ابوطالب و معیریان بسیار خوب بود و اگر در پروژه دیگری به من پیشنهاد بازی بدهند باز هم قبول می‌کنم.

وی در پایان خاطره‌ای از زمان ساخت این مجموعه تعریف کرد و گفت: یکی از خاطرات جذابی که همیشه به یادم خواهد ماند زمانی است که برای اولین بار سوار پاراگلایدر شدم از ترس گریه‌ام گرفته بود، آنقدر حالم بد شد که فکر می‌کردم ممکن است از ترس سکته کنم.

 

بازیگر زن متین ستوده خانم بازیگر سمیرا حسینی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین