کد خبر: 35139 A

خانم بازیگر فرزندانش را از ارث محروم می‌کند

خانم بازیگر فرزندانش را از ارث محروم می‌کند

ایران آرت: سایت Radar Online اعلام کرد که ستاره‌ی هالیوودی آنجلینا جولی در وصیتی که این سایت آمریکایی جزئیات آن را افشا کرده، پنج فرزند خود را از ثروتش محروم نموده است. بنا به گزارش این سایت، آنجلینا جولی وصیت کرده که همه‌ی اموالش که در حدود ۱۱۶ میلیون دلار برآورد می‌شود، برای پسر بزرگش «پسر طلایی» مادوکس ۱۷ ساله داده شود؛ بنابراین مادوکس شرکت تولید فیلم به نام «جولی باس» را به دست خواهد گرفت.

به گزارش تابناک باتو، در این سایت بنا به قول منابع مطلع، آنجلینا جولی ۴۳ ساله، برنامه‌ای طرح ریزی کرده که امپراتوری سینمایی اش به مادوکس برسد. در مقابل باکس ۱۵ ساله، زهارا ۱۴ ساله و شیلوه ۱۲ ساله و دوقلو‌های ۱۰ ساله را از این ارث محروم کرده است.

مادوکس تنها فرزند جولی است که موافق طلاق بود و آن را تأیید کرد، در حالیکه پنج فرزند دیگر با طلاق جولی و پیت مخالف بودند.

مادوکس وقتی ۱۵ سال داشت در فیلمی به تهیه کنندگی آنجلینا جولی به نام «اول پدرم را کشتند» ایفای نقش کرد، جولی بازی مادوکس را در این فیلم شگفت انگیز توصیف کرده بود.

تصمیم آنجلینا جولی و وصیت او درباره ارث و میراث باعث ناراحتی و عصبانیت همسر سابقش براد پیت شده و او گفته آنجلینا جولی با این کار قصد اذیت کردن او را دارد.

البته روزنامه «سان» انگلستان از زبان یک منبع ناشناس نوشت که آنجلینا جولی به وضوح ابراز کرده که می‌خواهد به زندگی قبلی اش بازگردد تا او و برادپیت دوباره با هم باشند. روزنامه دیلی میل هم از این دو نفر خواسته تا درباره شایعات نظری بدهند.

بنا بر این گزارش، آنجلینا جولی در انجام گفتگو‌های طلاق وقت کشی می‌کند شاید امیدی به مصالحه و آشتی باشد. بنا به گزارش «سان» از همان منبع ناشناس، آنجلینا جولی می‌خواهد که او و پیت دوباره به شکل یک خانواده گِرد هم بیایند، گویا او نمی‌تواند به راحتی از رابطه اش با برد پیت بگذرد.

 

 

آنجلینا جولی برد پیت
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین