کد خبر: 3381 A

افشاگری رابطه مایکل جکسون با دختری 11 ساله+عکس

ایران آرت: چند سالی از درگذشت مایکل جکسون خواننده شهیر پاپ می گذرد اما هر چند وقت یکبار  اخبار جدیدی درباره جنبه های تاریک گذشته او به گوش می رسد. کونراد مورای پزشک شخصی مایکل جکسون که به دلیل قصور پزشکی در ماجرای مرگ این خواننده در سال 2009 مورد محاکمه قرار گرفت و حتی به زندان رفت مدعی شد که این خواننده در نظر داشت از “اما واتسون” بازیگر مشهور بریتانیایی که با بازی در نقش هرمیون در مجموعه فیلم های هری پاتر به شهرت رسید خواستگاری کند. نکته بسیار عجیب این است که جکسون وقتی این ماجرا را با پزشک شخصی خود در میان گذاشته بود که واتسون که اکنون 26 سال دارد در آن زمان یک کودک 11 ساله بوده است.

  

افشاگری عجیب علاقه مایکل به دختر 11 ساله (عکس)

این پزشک آمریکایی چنین ادعای عجیبی را در کتاب اخیر خود که در رابطه با مایکل جکسون نوشته شده بیان کرده است.
بر اساس ادعای مطرح شده جکسون پس از مشاهده یکی از قسمت های هری پاتر شیفته بازیگر نقش هرمیون شده و به کونراد گفته که می خواهد از این کودک درخواست ازدواج کند. این پزشک حتی ادعا کرده است که جکسون به او گفته می تواند این راز را بعدا افشا کند.
مایکل جکسون در 50 سالگی به دلیل آنچه که اوردوز نامیده می شد در منزل خود درگذشت. او به عنوان پادشاه پاپ شناخته می شد.

مایکل جکسون
نظرات خوانندگان
  • armita
    پاسخ

    چرا دارید وجهه ی مایکل جسونو خراب میکید؟؟ ی نفر برداشته یه شایعه ای رو درست کرده شماهم دارید اونو گسترش میدید... واقعا فکر کردید که قاتل مایکل جکسون میاد خوبی هاشو بگه؟؟ نه تنها خوبی هاشو نمیگه بلکه شایعات وحشتناکی مثل این رو هم براش میسازه.. تمام دنیا میدونن ک مایکل جکسون عاشق بچه ها بود و بچه ها توی زندگیش حرف اولو میزدن.. چرا دارید این دروغ بزرگو گسترش میدید؟؟ -_-

  • Gd
    پاسخ

    به نظر من کارتون خیلی زشته که آدم را خراب می کنین آن هم آن آدم مهم

ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین