کد خبر: 33701 A

ببینید: سوختن خانه میترا حجار تا بچه‌داری رامبد جوان

ببینید: سوختن خانه میترا حجار تا بچه‌داری رامبد جوان

ایران آرت: آتش‌سوزی خانه میترا حجار در چهارشنبه‌سوری، تصمیم رامبد جوان برای استراحت و بچه‌داری، حمایت مهناز افشار و بهنوش بختیاری از عادل فردوسی‌پور و یک دقیقه سکوت پرویز پرستویی برای انسانیتی که این روزها مرده، از جذاب‌ترین اخباری که امروز  هنرمندان منتشر کرده‌اند. 
 


آتش‌سوزی خانه میترا حجار در چهارشنبه‌سوری

به گزارش ایران آرت، میترا حجار با انتشار پیامی در آستانه چهارشنبه‌سوری از مردم تقاضا کرد تا از بالن‌های آرزو استفاده نکنند.

این بازیگر در پیام ویدئویی که برای ایلنا ارسال کرده، می‌گوید: در چهارشنبه‌سوری سال گذشته "بالن آرزو"هایی که یک نفر روشن کرد و به آسمان فرستاد، وارد خانه من شد و خانه را به آتش کشید.

حجار در این ویدیو از جزییات آن حادثه می‌گوید. او در فیلم با آتش‌نشانانی حرف زده است که از آتش‌سوزی‌های فاجعه‌باری که این بالن‌ها به بار آورده‌اند، گفتنی‌های زیادی داشته‌اند.



وقت استراحت و بچه‌داری رامبد

رامبد جوان، مجری و کارگردان برنامه "خندوانه"، شامگاه دوشنبه ۲۷ اسفند، مهمان علی ضیا در ویژه برنامه نوروزی "فرمول یک" بود.
 

آنطور که خبرآنلاین گزارش داده، رامبد در این برنامه درباره پایان "خندوانه" پس از نوروز ۹۸ گفته است: "فعلا نوروز را داریم و باید ببینیم بعد چه اتفاقی می‌افتد. فعلا می‌خواهم استراحت و بچه‌داری کنم."

جوان در این باره که آیا قرار است مشغول ساخت فیلم شود؟ افزوده است: "تصمیم دارم استراحت و بچه‌داری کنم. هنوز اسم بچه‌مان معلوم نیست. به یک سری اسم فکر کرده‌ایم و اسامی زیادی به فامیلی جوان می‌آید. البته می‌گویند حق مادر است که اسم را انتخاب کند."
 


یک دقیقه سکوت پرویز پرستویی 

پرویز پرستویی با برشمردن مصادیقی از وضعیت نامساعد زندگی برخی از مردم، تاکید کرد که انسانیت این روزها مرده است ولی می‌توان آن را زنده کرد.

این بازیگر در واکنش به شرایط سخت زندگی مردم در این روزها، در اینستاگرام نوشت: "یک دقیقه سکوت... بخاطر خجالت کشیدن مردی که درآمدش کفاف زندگیشو نمی‌داد، چه برسد به خرید عید و پای رفتن به خونه رو نداشت... ️یک دقیقه سکوت... بخاطر شرمندگی مردی که لباس چروکیده دست دوم رو بنام جنس خارجی تن بچش کرد برویش خندید و در خفا اشک ریخت... ️یک دقیقه سکوت... بخاطر زنی که با شرافت تمام غرورش را زیر پا گذاشت و خونه تکونی دیگران رو انجام داد و خانم خونه اربابی کرد براش، ولی تسلیم هیچ نامردی نشد! ️یک دقیقه سکوت... بخاطر تبسم مصنوعی بر کنج لب زنی که چرخ کرده سنگدونی مرغ رو بجای گوشت چرخ کرده بخورد بچه در آرزوی کبابش داد... ️یک دقیقه سکوت... بخاطر مستاجری که سردرد رو بهونه کرد و دستمال بر سر بست و پتو بر سر کشید و گریه کرد برای عید که صاحبخونه در قبال اجاره‌های عقب افتاده جوابش کرده بود... ️یک دقیقه سکوت... بخاطر بچه‌ای که خجالت کشید و تو کوچه نیومد و با حسرت از لای در هم‌بازی‌های لباس نو بر تن رو دید زد زیر گریه... یک دقیقه سکوت.... به خاطر انسانیت که این روزا مرده ولی تو میتونی اونو زنده کنی..."

3



حمایت مهناز افشار از فردوسی‌پور

مهناز افشار با بیان اینکه عزت هیچ انسانی دست انسان دیگری نیست، تاکید کرد که عزت عادل فردوسی‌پور ماندگار است.

این بازیگر در واکنش به حذف عادل فردوسی‌پور از برنامه "نود" و تلویزیون در اینستاگرام نوشت: "عزت هیچکس دست هیچ انسانی نیست، عزتت ماندگار است آقای عادل‌خان."

5157106



بهنوش هم پشت عادل ایستاد

بهنوش بختیاری به جمع حامیان عادل فردوسی‌پور پیوست و با انتشار تصویری از او در اینستاگرام، نوشت: "و خداوند عادل را آفرید تا تلویزیون بی سرور نماند. عادل نباید برود......مگه دست خودشه؟"

این روزها اخباری مبنی بر تغییرات در برنامه "۹۰" و پخش آن بدون حضور عادل فردوسی‌پور در رسانه‌ها منتشر شده است و باید دید در نهایت این برنامه چه سرنوشتی خواهد داشت.

2



تولد پدر پیمان و مهراب قاسم‌خانی

و در آخر تصویری از برادران قاسم‌خانی در جشن تولد پدرشان ببینید.

مهراب قاسم‌خانی تصویری از خود و برادرش پیمان قاسم‌خانی را در جشن تولد پدرش در اینستاگرام منتشر کرد و در توضیح آن نوشت: "تولدتون مبارک، قاسم اعظم."

1

پرویز پرستویی عادل فردوسی پور میترا حجار مهناز افشار بهنوش بختیاری رامبد جوان نگار جواهریان پیمان قاسم خانی مهراب قاسم خانی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین