کد خبر: 33470 A

چه کسی برای بغض عادل فردوسی پور دست نزد؟

ایران آرت : عادل فردوسی پور پس از گرفتن دو تندیس جشنواره جام جم در سخنانی هر چه در مدت حواشی پیش آمده برای برنامه نود حرف نزده بود، حرف زد.

به گزارش ایسنا، این تهیه‌کننده و مجری برنامه ورزشی «نود» در سخنانی که چندین بار در آن تاکید کرد سخت‌ترین سال کاری‌اش را سپری کرده است، همچنین تاکید کرد که گرفتن دو جایزه از کارشناسان رسانه و نیز مردم، پاسخی بوده است به همه سختی‌هایی که به او و گروه همکارانش تحمیل شد.

فردوسی‌پور پس از دریافت تندیس جایزه مردمی بهترین برنامه و تندیس بهترین تهیه‌کننده برنامه ترکیبی از جشنواره جام جم، چنین اظهار کرد: خوشحالم که امسال در سخت‌ترین سال کاری‌ام دو جایزه گرفتم؛ یکی از هیأت داوران برای بهترین برنامه ترکیبی و دیگری از مردم.

مجری و تهیه‌کننده «نود» خود را فرزند رسانه ملی دانست و این‌گونه عنوان کرد که به رسانه مدیون است.

فردوسی‌پور گفت: در این ۲۲ سال، در رسانه صادقانه و پاک کار کردم.

او در عین حال گفت: خوشحالم در سخت‌ترین سال کاری‌ام که در رسانه‌ی خودم هم به من بی‌مهری شد، دیده شدم؛ هم از طرف مردم و هم از طرف اهالی رسانه. جایزه دوم که مردم به من دادند بسیار برایم ارزشمند است و نمی‌دانم با چه زبانی از مردم تشکر کنم.

او که در حین صحبت‌هایش منقلب شده بود، گفت: برای سختی‌هایی که امسال کشیدم منقلب شدم، ولی این جایزه که لطف مردم و سازمان بود، مثل یک اکسیر است و تمام غم‌هایم را کنارمی‌گذارم.

فردوسی‌پور با اشاره به اختلال در سیتم رای‌گیری در جشنواره جام‌جم، از وزیر ارتباطات، پلیس فتا و همچنین معاون سیما و ستاد برگزاری جشنواره که از آرای مردمی صیانت کردند، تشکر کرد و یادآور شد که صیانت از آرای مردمی همواره از خط قرمزهایش بوده است.

او جایزه‌اش را متعلق به مردم دانست.

حاشیه:

کارگردان تلویزیونی مراسم اختتامیه جشنواره جام جم، از میانه‌ی صحبت‌های فردوسی‌پور که به‌نوعی غافلگیرکننده بود، به طور متمرکز، تصویر چهره‌ی مدیر جوان شبکه ۳ سیما را که برنامه نود در آن تولید و پخش می‌شود، پخش کرد. علی فروغی - مدیر شبکه سه سیما - دست‌کم به استناد تصویری ممتد که از تلویزیون پخش شد، به‌رغم تشویق چندباره فردوسی‌پور توسط حاضران در سالن، به‌کل از دست زدن برای او خودداری کرد.

 

عادل فردوسی پور برنامه نود
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین