کد خبر: 33206 A

ادعای جنجالی جمشید مشایخی / غلامرضا تختی به‌خاطر زنش خودکشی کرد

ادعای جنجالی جمشید مشایخی / غلامرضا تختی به‌خاطر زنش خودکشی کرد

ایران آرت: هفتمین قسمت از برنامه تلویزیونی "اختیاریه" شب گذشته 14 اسفندماه با حضور جمشید مشایخی روی آنتن شبکه 5 سیما رفت.

مشایخی در رابطه با اظهارنظر تند و تیزش در جشن منتقدان سینمایی درباره مرحوم عزت الله انتظامی که موجب سروصدای زیادی شد، گفت: من هیچگاه رقابتی با آقای انتظامی نداشتم. ایشان ۱۰ سال از من بزرگتر بود و با ایشان مسئله‌ای نداشتم.

وی همچنین افزود: من هم‌دوره و همسن علی نصیریان هستم و اولین اجرای بازیگری‌ام را با او شروع کردم و بسیار برایش احترام قائل‌ام. زندگی و سینما همیشه یک چیزی به من یاد داده است و آن اینکه یاد گرفتم هیچ باشم.

به گزارش ایلنا، این بازیگر سینما و تلویزیون با بیان خاطره‌ای از جهان پهلوان تختی و بزرگ مردی او، گفت: من شیفته‌ی جهان‌پهلوان تختی بودم و یکبار که بزرگ‌منشی و پهلوانی او را در برخورد با خودم دیدم، گفتم ای خدا، اگر من روزی در کارم موفق شدم، یک هزارم این مرد آدم شوم؛ خاکی شوم!.

مشایخی درخصوص شایعه خودکشی تختی گفت: در ابتدا جهان پهلوان تختی با زنی ازدواج کرد که از طبقه خودش نبود و همیشه او را در مجالس مختلف مسخره می‌کرد! لذا تختی اگر با او زندگی می‌کرد تختی نبود؛ اگر طلاق می‌داد هم تختی نبود؛ تنها اگر خودش را می‌کشت تختی بود.

او با بیان خاطره‌ای از علی حاتمی گفت: روزی علی حاتمی که می‌خواست داستان جهان پهلوان تختی را بسازد، ‌گفتم تو نمی‌توانی بسازی. چون اکثریتی او را قبول نمی‌کنند. گفت 48 ساعت به من وقت بده. بعد برگشت گفت تختی با دوبنده سیاه، با تختی با دوبنده سفید کشتی می‌گیرند. سیاه سفید را ضربه فنی می‌کند. بغلش کردم و ماچش کردم و گفتم این درسته. با صراحت معتقدم او خودکشی کرده است.
 

جمشید مشایخی عزت الله انتظامی غلامرضا تختی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین