کد خبر: 33182 A

پیام عاشقانه خواننده معروف برای همسر بازیگرش / عکس

پیام عاشقانه خواننده معروف برای همسر بازیگرش / عکس

ایران آرت: جاستین تیمبرلیک پست اینستاگرامی عاشقانه‌ای را به مناسبت تولد ۳۷ سالگی همسرش، جسیکا بیل، منتشر کرده است.

او در پیام خود نوشت: "شریک من در این چیزی که بهش می‌گوییم زندگی! تو فوق‌العاده‌ترین انسانی هستی که تاکنون دیده‌ام. تو مرا می‌خندانی و باعث شده‌ای بیشتر از آنچه فکرش را می‌کردم بتوانم عاشق زندگی باشم."

این خواننده معروف ۳۸ ساله آمریکایی همراه با پیام خود آلبومی از عکس‌های قدیمی خود و همسرش در کنار هم را منتشر کرد که آنها را در حالت‌ها و مناسبت‌های مختلف نشان می‌داد.

01

به گزارش سایت کلاغه، جسیکا سال گذشته در مصاحبه‌ای با مجله پیپل گفت که "حرف زدن، حرف‌ زدن و حرف زدن" رمز پایداری رابطه او با جاستین بوده است.

او در پاسخ به سوالی در مورد دلیل استحکام زندگی متاهلی خود گفت: "توانایی حقیقتاً صادق بودن در مورد احساسات و خواسته‌های‌تان. صادقانه حرف زدن با شریک زندگی‌تان. این تا الان برای ما جواب داده است. من نمی‌خواهم در مورد روابط دیگران اظهار نظر کنم اما این کاری است که ما انجام می‌دهیم."

جاستین که در سال ۲۰۱۲ با جسیکا ازدواج کرد و یک پسر به نام "سیلاس" دارد سال گذشته در گفتگو با رادیو Beats 1 از مسئولیت‌ها و اضطراب‌های مرتبط با پدر بودن سخن گفت.

او گفت بعد از به دنیا آمدن فرزندش در سال ۲۰۱۵ یکدفعه کل دوران بچگی خودش با تمام خاطرات خوب و بدش از جلوی چشمانش گذشت و او مدام به این فکر می‌کند که ممکن است نتواند پسرش را خوب تربیت کند.

به عقیده او رمز موفقیت پدر خوب بودن این است که حتی اگر هر روز نتوانستی آنچه را که می‌خواستی انجام دهی، باز هم روز بعد با امید از خواب بیدار شوی و بگویی که دوباره تمام تلاشم را خواهم کرد.

طرفداران این زوج به پیام تبریک تولد زیبای جاستین به جسیکا در شبکه‌های اجتماعی واکنش نشان دادند و آنها را به خاطر داشتن یکدیگر انسان‌های خوشبختی خواندند.

 

جاستین تیمبرلیک جسیکا بیل خانم بازیگر
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین