کد خبر: 33076 A

دی‌کاپریو از شیرهای آفریقایی محافظت می‌کند / عکس

دی‌کاپریو از شیرهای آفریقایی محافظت می‌کند / عکس

ایران آرت: لئوناردو دی کاپریو، حمایت خود را از طرح‌های زیست محیطی و دفاع از حقوق حیوانات در سراسر جهان با قدرت ادامه می‌دهد. او به تازگی به حفاظت و نگهداری از شیر‌ها در زیستگاه اصلی شان در بسیاری از کشور‌های آفریقایی و لزوم نگهداری از آن‌ها در برابر شکار غیرمجاز و تجاوز به جنگل‌ها اشاره کرده است.

به گزارش تابناک باتو، دی کاپریو گفته که شیر‌ها می‌توانند با سرمایه گذاری کافی بهبودیافته و بازیابی شوند. به همین دلیل افتخار می‌کنیم تا دور آخر پروژه هایمان را اعلام کنیم؛ پروژه‌هایی که برای حمایت از کار‌های مؤثر شرکایمان تأمین مالی کردیم. لئوناردو دی کاپریو قرار است تا مشارکت بیشتری در پروژه‌های جدی برای محافظت از شیر‌ها در برخی از کشور‌های آفریقایی از جمله تانزانیا، زیمباوه، زامبیا و گابون داشته باشد.

این نخستین بار نیست که لئوناردو دی کاپریو، معروف‌ترین هنرمند دنیا، از انواع مختلف حیوانات حمایت می‌کند. او پیش از این نیز حفاظت از شامپانزه‌های در معرض انقراض تانزانیا را بر عهده گرفته بود.

1

شیر‌های آفریقایی در چند سال اخیر در لیست گونه‌های در معرض انقراض قرار گرفته‌اند و این مسئله به بحرانی جدی تبدیل شده است، با ادامه این روند تقریباً نیمی از جمعیت شیرها، ظرف مدت چهل سال از بین خواهند رفت. طبق مطالعات دانشگاه دوک از سال ۲۰۱۳، برآورد می‌شود که تنها ۳۲ هزار شیر در حیات وحش زندگی می‌کنند. بیماری، شکار‌های غیرقانونی، تجاوز انسان‌ها به محدوده شیر‌ها و کاهش جمعیت شیر‌ها از دلایل اصلی انقراض این موجودات به شمار می‌روند.

2

لئوناردو دی کاپریو دی کاپریو
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین