کد خبر: 3285 A

انتشارعکس‌برهنه زن‌ایرانی در اتاق عمل/عکس

ایران‌آرت: پزشک جوان که از زن بیمار، قبل و بعد از عمل جراحی با گوشی همراه خود عکس برداری کرده بود و با این عکس ها اقدام به تبلیغات کاری می کرد دستگیر شد.

گرفتن عکس برهنه از بیماران زن قبل از عمل جراحی!

به گزارش سیتنا، زن جوان در حالی که اضطراب و دل نگرانی زیادی داشت برای شکایت به پلیس فتا مراجعه و ادعا کرد چندی قبل برای انجام عمل جراحی به مطب یک پزشک مراجعه کردم، اما پس از عمل جراحی چون از نتیجه عمل مورد نظر راضی نبودم در مراجعه بعدی به مرکز درمانی، با این فرد اختلاف پیدا کردم و می خواستم حقم را پس بگیرم.

شاکی پرونده افزود: در حال جر و بحث بودیم که به طور همزمان در گوشی تلفن همراه برایم عکس هایی برهنه از من همراه با متن تهدید آمیز مبنی بر انتشار این تصاویر در شبکه های اجتماعی دریافت کردم. پزشک مورد نظر با این تهدید می خواست مرا از پیگیری موضوع نارضایتی درباره عمل جراحی منصرف کند.

فرمانده انتظامی خراسان رضوی در این باره این خبرگفت: در پی اعلام شکایت زن جوان و با توجه به اهمیت و حساسیت موضوع دستورات لازم برای پی گیری سریع پرونده صادر شد.

سردار بهمن امیری مقدم افزود: کارشناسان پلیس فتا خراسان رضوی پس از جمع آوری ادله موجود و تکمیل اطلاعات تحقیقی خود، متهم مورد نظر را دستگیر و با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی کردند. این پزشک اعتراف کرده، قبل از انجام عمل جراحی، عکسی از بدن بیمار خود با گوشی تلفن همراه برداشته و پس از عمل نیز عکس دیگری که البته تصویر چهره مشخص نیست در کنار عکس قبلی گذاشته و با انتشار این تصاویر در فضای مجازی برای کار خود تبلیغات می کردم.

سردار بهمن امیری مقدم به صاحبان مشاغل در رابطه با توسعه کسب و کار و تبلیغات در فضای سایبری توصیه کرد: با توجه به گستردگی فضای سایبری ، این فضا نیز مانند فضای فیزیکی دارای ضوابط و مقررات مربوط به خود و تابع قوانین جرایم رایانه ای مصوب شده می باشد لذا قبل از هر گونه اقدام و عملی، رعایت اخلاق و حفظ حریم خصوصی افراد و همچنین تبعیت آن الزامی است.

 

پلیس فتا
نظرات خوانندگان
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین