کد خبر: 32766 A

ببینید: دختری که در انتقاد به رونالدو پاهایش را روی میز گذاشت!

ایران‌آرتمجری و بازیگر زن سرشناس اسپانیایی متلک و طعنه تندی به کریستیانو رونالدو زد.

بعد از گذشت دو روز از برداتلتیکو مادرید مقابل یوونتوس در دور رفت مرحله یک هشتم پایانی لیگ قهرمانان اروپا، هنوز درمورد این بازی جنجالی که با برد تیم مادریدی به پایان رسید، صحبتهای زیادی به گوش می رسد.

 

متلک تند مجری جذاب اسپانیایی به رونالدو با نشان دادن انگشتان پایش! عکس

 

در جریان این بازی برخی از هواداران اتلتیکو، شروع به فحاشی به کریس رونالدو نمودند و ستاره پرتغالی یووه با انگشتان دستش عدد پنج را به نمایش گذاشت و بدین ترتیب به آنها یادآور شد که او 5 قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا را درکارنامه ورزشی اش می بیند.

او در پایان بازی و در میکسد زون هم در صحبتهای کوتاهی این موضوع را مطرح کرد و گفت که او پنج بار قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شده ولی اتلتیکومادرید هرگز نتوانتسه این افتخار را کسب کند.

همین رفتارکریس باعث شد تا انتقادات زیادی از واکنش خودخواهانه او مطرح شود و خیلی ها براین باور هستند که این رفتارها، با ارزشهایی که قرار است ورزش  و به ویژه ورزش فوتبال به جامعه منتقل کند، در تضاد است.

حالا یکی از آخرین افرادی که به جمع منتقدان کریستیانو رونالدو پیوسته، کریستینا پدروچه، بازیگر و مجری سرشناس اسپانیایی است که در یک برنامه تلویزیونی به انتقاد از کریس رونالدو پرداخته.

در جریان برنامه تلویزیونی زاپئاندو، درابتدا این آنا سیمون بود که درانتقاد از رفتار کریس رونالدو در بازی ورزشگاه واندا گفت:« درست است؛ کریس 5 قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا دارد و اتلتیکو دراین تورنمنت قهرمان نشده. کریس 5 توپ طلا و چندین کفش طلا و ده ها هزار جایزه دیگر دارد. الان هرچقدر هم که ویترین افتخارات او بزرگ باشد، ولی یک چیز هست که هرگز درآنجا جایی ندارد: خودخواهی کریس.»

 و درادامه کریستینا پدروچه هم این انتقادات را ادامه داد  و البته به سبک متفاوتی صحبتهایش را مطرح کرد. او کفشهایش را درآورد. پاهایش را روی میز گذاشت و گفت:« زشت است ولی من می خواهم انگشتهای پایم را به شما نشان بدهم. انگشت های پاهایم را از هم جدا میکنم؛ ببینید؛ پاهایم 10 انگشت دارند؛ 5 انگشت هم یک دستم دارد و با دست دیگرم هم عدد 4 را نشان می دهم؛ مجموعا می شود 19 تا..... 19 میلیون یورویی که کریس رونالدو مجبور شد  به خاطر مشکلات مالیاتی اش پرداخت کند.»

واکنشی تند و گزنده در مقابل خودخواهی و خودپسندی کریس رونالدو که حسابی مادریدی ها را شاکی و عصبانی کرده است.

 

 

کریستیانو رونالدو کریس رونالدو کریستینا پدروچه
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین