کد خبر: 31991 A

تسویه‌ حساب خانوادگی آقای بازیگر / قصد داشتم او را بکشم!

تسویه‌ حساب خانوادگی آقای بازیگر / قصد داشتم او را بکشم!

ایران آرت: "لیام نیسون" بازیگر فیلم‌های اکشن هالیوودی در اظهار نظری جنجال‌برانگیز گفت که زمانی می‌خواسته یک سیاه‌پوست را به قتل برساند.

به گزارش ایسنا به نقل از بی‌بی‌سی، "لیام نیسون" در برنامه معرفی فیلم جدیدش با عنوان "جستجوی سرد" در مصاحبه‌ای عنوان کرد که سال‌ها پیش یکی از اعضای خانواده‌ام توسط یک فرد سیاه‌پوست مورد تجاوز قرار گرفت و سپس با زبانی نژادپرستانه درباره وی صحبت کرد.

این بازیگر هالیوود ادامه داد: من این موضوع تجاوز را به شکلی فوق‌العاده مدیریت کردم اما واکنش آنی من این بود که برای یک هفته با یک اسلحه به پائین‌شهر می‌رفتم و منتظر بودم یک سیاه‌پوست به من نزدیک شود و به من گیر دهد تا او را بکشم. الان از گفتن این موارد شرمسار هستم.

"نیسون" که در فیلم جدیدش در نقش راننده ماشین‌های برف روب بازی کرده و در تلاش برای گرفتن انتقام خون پسرش از قاچاقچیان مواد مخدر است، پس از این مصاحبه به سبب مطرح کردن اظهارت نژادپرستانه مورد انتقادات شدیدی در رسانه‌های اجتماعی قرار گرفته است.

البته "نیسون" در ادامه مصاحبه خود عنوان می‌کند که زمانی که دوباره به آن فکر می‌کنم بسیار بسیار وحشتناک است که این کار را کردم. هرگز پیش‌تر به این کار اقرار نکرده بودم و حالا دارم این موضوع را با خبرنگاران مطرح می‌کنم و از آن درس گرفته‌ام.

"لیام نیسون" ۶۶ ساله بیشتر برای بازی در فیلم معروف "شهرت شیندلر" به کارگردانی "استیون اسپیلبرگ" و همچنین مجموعه فیلم‌های اکشن "ربوده‌شده" شناخته می‌شود.

 

قتل لیام نیسون آقای بازیگر
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین