کد خبر: 31786 A

آقای بازیگر به کاخ سفید نمی‌رود

آقای بازیگر به کاخ سفید نمی‌رود

ایران آرت: دواین جانسون که زمانی سخت به دنبال ورود به کاخ سفید و کسب عنوان ریاست‌جمهوری آمریکا بود، این روزها بیشتر در فکر بازی در فیلم‌های جدید است. رسانه‌های گروهی در چند سال اخیر درباره علاقه  این بازیگر به عالم سیاست و تلاش برای ورود به دنیای سیاستمداران چیزهای زیادی نوشته بودند، اما به نظر می‌رسد با گذشت زمان، او از دنیای سیاست فاصله گرفته و می‌خواهد به حرفه بازیگری ادامه دهد.

به گزارش جام جم به نقل از امپایرآنلاین، جانسون که در مطبوعات و در بین طرفدارانش با نام هنری "راک"شناخته می‌شود، در گفت‌وگویی بیان کرد: "این روزها قراردادهای سینمایی زیادی دارم و سرم حسابی شلوغ است. این جدول کاری فشرده به گونه‌ای است که فرصت سرخاراندن را از من گرفته و به هیچ کار دیگری نمی‌توانم بپردازم. در عین حال، کار سیاست طوری است که باید فعالیت بسیار سختی داشته باشی و تجربه زیادی داشته باشی تا مهارت‌های مربوط به آن را کسب کنی."

به این ترتیب، انتخابات سال 2020 آمریکا از امکان حضور راک در رقابت‌های ریاست جمهوری بی‌بهره خواهد ماند! این در حالی است که اهالی سیاست از غیبت راک در انتخابات سال 2020 استقبال و ابراز امیدواری کرده‌اند او در دوره‌های بعدی هم به فکر شرکت و ثبت‌نام در انتخابات نیفتد!

آنها با اشاره به دو فعال هنری که پیش از این وارد کاخ سفید شده‌اند (ترامپ و ریگان) این طور نتیجه‌گیری می‌کنند که اگر پای هنرمندان به کاخ سفید باز نشود، بهتر است.

کاخ سفید دونالد ترامپ دواین جانسون راک
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین