کد خبر: 31302 A

رابطه عاشقانه برد پیت و شارلیز ترون فاش شد / عکس

رابطه عاشقانه برد پیت و شارلیز ترون فاش شد / عکس

ایران آرت: ظاهراً برد پیت پس از جدایی اش پرسروصدا و جنجالی اش از آنجلینا جولی اکنون عشق جدید خود را در یکی دیگر از زیبارویان هالیوود پیدا کرده است. به گزارش روزنامه The Sun، این بازیگر هالیوودی ۵۵ ساله با شارلیز ترون، دیگر ستاره سرشناس هالیوود که ۴۳ سال دارد نامزد شده و تمام هفته پیش را در کنار هم بوده اند. بر اساس این خبر، این دو از طریق شان پن، همسر سابق ترون، با هم آشنا شده و سپس رابطه آن ها به یک رابطه عاشقانه تبدیل شده است. گفته می شود که پیت و ترون در مراسمی که به مناسبت نمایش فیلم "رُم" (Roma) در ۱۲ ژانویه برگزار شد شرکت کرده و برای اولین بار با هم دیده شده اند.

روزیاتو به نقل از روزنامه دِ سان نوشت: شارلیز ترون در این مراسم حضور داشته و برد پیت نیز پس از نمایش فیلمش، "اگر خیابان بیل به حرف می آمد" (If Beale Street Could Talk)، در این مراسم حضور یافت. بر اساس ادعاهای این روزنامه، برد پیت در این مراسم از نوشیدن مشروبات الکلی خودداری کرده و تنها به یک آب معدنی قناعت کرده است زیرا پیت ادعا کرده که پس از جدایی از آنجلینا جولی، اعتیاد خود به مصرف مشروبات الکلی را ترک کرده است. گفته می شود که این دو در مراسم مذکور در کنار هم بوده و رابطه بسیار صمیمی و نزدیکی داشته اند.

01

این منبع خبری ادعا کرده که پیت در شرایط بسیار خوبی بوده و به نظر می رسیده که همراه با عشق جدیدش اوقات خوشی را سپری می کند. گفته می شود که این دو در تعطیلات کریسمس رابطه جدی خود را آغاز کرده و بخش زیادی از تعطیلات خود را در کنار هم در عمارت Los Feliz متعلق به برد پیت در کالیفرنیا گذرانده اند. البته ادعا شده که ترون هنوز به دیدار فرزندان پیت- زهرا، ۱۳ ساله؛ شیلو، ۱۲ ساله، دوقلوهای ویوین و ناکس، ۱۰ ساله؛ مدوکس، ۱۶ ساله و پکس، ۱۴ ساله نرفته و انتظار می رود که با توجه به جدی شدن رابطه این دو، ترون به زودی این دیدار و آشنایی را انجام دهد.

آنجلینا جولی ازدواج برد پیت شارلیز ترون نامزد نامزدی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین