کد خبر: 31159 A

حمایت هالیوودی‌ها از معلمان اعتصاب‌کننده / عکس

حمایت هالیوودی‌ها از معلمان اعتصاب‌کننده / عکس

ایران آرت: اتحادیه‌ها و کمپانی‌های هالیوودی حمایت خود را با برگزاری تظاهرات از ۳۱هزار معلم اعتصاب‌کننده لس‌آنجلس، اعلام کردند. اعتصاب این معلمان بر وضعیت تحصیلی نیم میلیون دانش‌آموز تاثیر گذاشته است.

تعداد کثیری از اهالی هالیوود دیروز بعد از ظهر با در دست داشتن پلاکارت‌هایی به تظاهرات حمایتی از معلمان معترض لس‌آنجلسی پرداختند.

به گزارش فارس، "جِین آستن" وزیر خزانه‌داری نیز دیروز به جمع تظاهرکنندگان پیوست. او در این مورد گفت: "برای ما مهم است تا از این اتحاد حمایت کنیم. همه این کار برای نشان دادن وحدت و حمایت بهتر از تحصیلات برای کودکان ماست."

2

نزدیک به ۳۰ هزار نفر از معلمان لس‌آنجلس در اعتراض به وضعیت کاری خود، برای دومین روز پیاپی دست از کار کشیده‌اند. همزمان شهردار لس‌آنجلس هم از معلمان حمایت کرده است.

معلمان لس‌آنجلس خواستار افزایش دستمزد، زیاد شدن تعداد کارکنان و کاهش ساعات کاری خود هستند. گرچه اعلام شده که همه مدرسه‌های منطقه باز هستند، اما بنابر گزارش رسانه‌های منطقه، نزدیک به دو سوم دانش‌آموزان روز دوشنبه از حضور در کلاس‌های درس خودداری کرده‌اند.

اتحادیه معلمان لس‌آنجلس از جمله خواهان افزایش ۶.۵ درصدی دستمزدها هستند، اما پیشنهاد مسئولان منطقه برای افزایش حقوق، تا سقف ۶ درصد است.

3

 

هالیوود جین آستن اعتصاب
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین