کد خبر: 31100 A

واکنش جالب ستاره‌های تیم ملی به رپر شدن سعید عزت‌اللهی

واکنش جالب ستاره‌های تیم ملی به رپر شدن سعید عزت‌اللهی

ایران آرت: درست است که سعید عزت‌اللهی به دلیل مصدومیت در بدترین زمان ممکن جام ‌ملت‌های آسیا را از دست داد،  اما در آینده‌ای نه چندان دور آمادگی‌اش را به دست می‌آورد و دوباره پیراهن تیم ‌ملی را بر تن خواهد کرد.  البته به نظر می‌رسد این ‌هافبک جوان کار بسیار سختی برای بازگشت به تیم‌ملی در ‌پیش داشته باشد. دلیلش هم ارتباط مستقیم با آهنگی است که اخیرا خوانده و آن را با اعتماد به نفس کامل در ‌مجازی منتشر کرده. در این مدت همبازیان سعید در تیم‌ملی واکنش‌های مختلفی در زیر پست اینستاگرامی او ‌داشته‌اند و بازار شوخی و خنده آنها داغ داغ است. البته بازیکنان تیم‌ملی در اینستاگرام جملاتی نامفهوم از ‌شوخی‌های شخصی بین خودشان می‌گویند؛ منتهی شاید برایتان جالب باشد که نظر چند نفر از بازیکنان تیم ‌ملی درباره رپ خوانی عزت‌اللهی را هم بخوانید.

به گزارش شهروند، دقایقی بعد از پایان بازی تیم‌ملی با ویتنام در جام ملت‌های آسیا این فرصت دست داد که درمیکسدزون ورزشگاه ‌آل نهیان ابوظبی از شاگردان کی روش درباره رپ‌خوانی همبازی خود سوال کنیم. جالب این‌جا بود که ‌همه آنها به محض مواجه شدن با سوالی درباره آهنگ خواندن سعید، خنده‌شان می‌گرفت. اما نظرشان را هم با ما ‌در میان گذاشتند.‌

احسان حاج صفی که یک لحظه هم خنده‌اش قطع نمی‌شد، گفت: "اول از همه بگویم که جای خالی‌اش حسابی ‌در تیم‌ملی حس می‌شود و دوست داشتیم در این مسابقات او هم کنار ما باشد. متاسفانه مصدوم شد و این خبر ‌خوبی نبود ولی در تک‌تک لحظات به یادش هستیم. او از بازیکنان تاثیرگذار تیم ملی ایران است و دوست داریم ‌زودتر سلامتی‌اش را به دست بیاورد. درباره آهنگ هم باید بگویم که واقعا افتضاح بود! امیدوارم این نخستین و ‌آخرین آهنگش باشد."

حاج صفی در ادامه تأکید کرد: "این آهنگ را چند بار گوش دادیم و بررسی‌اش کردیم. امیدوارم سعید تصمیم ‌بگیرد زودتر خوب شود و فوتبالش را ادامه بدهد. به نظر من اصلا استعداد خوانندگی ندارد. فوتبال برایش خیلی ‌بهتر از خوانندگی است."

وقتی به حاج صفی گفتیم اگر تیم‌ملی قهرمان شود و جشن بگیرید دوست دارید یک بار زنده این آهنگ خود را ‌برای شما اجرا کند این جواب را داد:  "الان که فقط به بازی با عراق فکر می‌کنیم اما اگر تلاش همه ما نتیجه داد ‌و قهرمان شدیم، در جشن تمام تلاش خودم را می‌کنم که سعید سمت میکروفن نرود و اصلا به او میکروفن ‌نمی‌دهیم."

حالا فکر می‌کنید واکنش مهدی طارمی به این اتفاق چه بود؟ او ابتدا برای لحظاتی خندید و بعد گفت: "کاری که ‌دوست داشته را انجام داده و دلی بوده است. او خواست نشان بدهد که دلش با تیم‌ملی است و ما هم همیشه به ‌یادش هستیم." وقتی به مهدی گفتیم نظرت را درباره رپر شدن سعید بگو اما یک جمله عجیب به زبان ‌آورد:  "ولش کن. اگر الان نظرم را بگویم حسابی حاشیه می‌شود. این‌جا ما هر حرفی بزنیم و هر کاری کنیم ‌برخی‌ها می‌خواهند جنجال از توی آن در بیاورند. به سعید هم باید بگویم که داداش خیلی دوست داریم."

مرتضی پورعلی گنجی دیگر بازیکنی بود که این فرصت را یافتیم درباره خواننده شدن عزت اللهی با او حرف ‌بزنیم. مرتضی هم خیلی کوتاه حرف زد و گفت:  "به سعید خسته نباشید می‌گویم. او نه‌تنها برای من بلکه برای ‌سایر بازیکنان هم مثل یک برادر است و با این کارش انرژی مثبتی فرستاد و بچه‌ها هم استقبال کردند و ‌آهنگش را هم گوش می‌کنیم. البته نه زیاد! سعید قطعا خودش هم می‌داند که استعداد خوانندگی ندارد ولی این ‌کار را برای حمایت از تیم‌ملی انجام داده و از تلاشش ممنونیم. امیدوارم زودتر حالش خوب شود و برگردد."

سردار آزمون گلزن این روزهای تیم‌ملی هم چنین واکنشی نشان داد: "کارش برای حمایت از تیم‌ملی عالی ‌بود. سعید دوست داشتنی است. اما نظرم را به خودش درباره آهنگ گفتم و می‌گویم. ولی از مردم می‌خواهد که ‌آهنگ را دانلود کنند و کاری کنند بیشتر پخش شود "حتما این کار را بکنید دیگر. آهنگش را دانلود کنید و گوش ‌کنید و بعد نظرتان را برایش محترمانه کامنت کنید."

تیم ملی ایران تیم ملی فوتبال ایران سردار آزمون مهدی طارمی سعید عزت اللهی احسان حاج صفی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین