کد خبر: 30874 A

بلیت ۱۰۰ هزار دلاری خانم بازیگر برای جام‌جهانی قطر

بلیت ۱۰۰ هزار دلاری خانم بازیگر برای جام‌جهانی قطر

ایران آرت: جولیا رابرتس و همسرش با خریدن دو بلیت جام جهانی ۲۰۲۲ به بهای ۱۰۰ هزار دلار در یک حراجی خیریه، جزو نخستین مهمانان مهم‌ترین رویداد فوتبالی جهان در قطر لقب گرفتند.

به گزارش همشهری آنلاین، در برنامه گل‌ریزان خیریه شان پن که هر سال پیش از برگزاری مراسم اهدای جوایز گلدن گلوب به همت عالی ستاره‌های هالیوودی برپا می‌شود، امسال مبلغی در حدود ۳.۵ میلیون دلار جمع شد؛ پولی که برای کمک به آسیب‌دیدگان و قربانیان فاجعه‌های طبیعی در هاییتی و دیگر کشورهای حوزه کاراییب و البته افراد نیازمند در داخل آمریکا هزینه می‌شود.

از جمله ستاره‌هایی که امسال در برنامه پن حضور داشتند، می‌توان به رابرتس و همسرش دنی مودر اشاره کرد. آنها در رقابتی سخت با جیمی فاکس، کیگان-مایکل کی و مایک مه‌یرز موفق شدند یکی از گران‌ترین و ارزشمندترین هدایای شب خیریه را از آن خود کنند؛ دو بلیت جام‌جهانی ۲۰۲۲ در قطر. از این رو، بینندگان تلویزیونی و تماشاگران جام‌جهانی فوتبال می‌توانند منتظر دیدن ستاره برنده اسکار در یکی از ورزشگاه‌های میزبان در حاشیه خلیج فارس باشند.

لئوناردو دی‌کاپریو که در مراسم حضور داشت، دو اثر هنری از بوسکو سادی (هنرمند معاصر مکزیکی) و پترا کورترایت برای عرضه در حراجی هدیه داد که هر دو را میشل یو، ستاره مالزیایی هالیوود خرید. مه‌یرز هم می‌خواست قاب گوشی همراه خود را با نقشی از پرچم کانادا ۴۰ هزار دلار بفروشد که خریدار پیدا نکرد. بن استیلر، جیمی کیمل (مجری اسکار)، لری دیوید، کانی بریتن و کیسی افلک از دیگر مهمانان برنامه بودند.

اندرسن کوپر، مجری و گوینده خبر شبکه CNN با اهدای یک جایزه انساندوستانه به یاد گری شندلینگ (کمدین و ستاره تلویزیون) مورد تقدیر قرار گرفت. این جایزه با حضور پن و خوزه آندرس، سرآشپز معروف به کوپر اهدا شد. میسی گری، بیلی الیس و یوسف اسلام (کت استیونس سابق) هم با اجراهای خود حال و هوایی دیگر به برنامه شان پن دادند.

یکی از موارد بسیار داغ حراجی به نفع خیریه پن یک شام خصوصی با آندرس همراه با اجرایی اختصاصی از یو-یو ما بود. در اوج پیشنهادها ناگهان کوپر هم خود را به این مهمانی خصوصی دعوت کرد. به این ترتیب، بهای این مهمانی تا ۲۰۰ هزار دلار بالا رفت و یک خریدار ناشناس برای هم‌سفره شدن با چهره‌های سرشناس دست به جیب شد.

جام جهانی جولیا رابرتز شان پن جام جهانی قطر
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین