کد خبر: 30703 A

خانم بازیگر خواستار آینده‌ای منصفانه‌تر برای زنان

خانم بازیگر خواستار آینده‌ای منصفانه‌تر برای زنان

ایران آرت: اما واتسون، بازیگر سرشناس مجموعه فیلم های هری پاتر نسبت به "آینده ای منصفانه تر" برای زنان ابراز خوشبینی کرده است. یک سال پیش او به همراه شماردیگری از بازیگران و دست اندرکاران صنعت فیلم از کمپین مقابله با سوء رفتار و آزار جنسی زنان حمایت کرد.

این بازیگر بریتانیایی در پیامی که در اینستاگرام به اشتراک گذاشته، گفته که این کمپین برایش دستاوردهایی داشته است.

خانم واتسون در این پیام همچنین گفته که "هنوز راه درازی در پیش است، اما دستاوردهایی که تاکنون به دست آمده باعث شده تا نسبت به آینده‌ای منصفانه‌ترخوشبین باشم. سال ۲۰۱۸، تنها شروع این حرکت بود."

به گزارش بی‌بی‌سی، در ژانویه سال گذشته پس از انتشار خبرهایی در مورد زنانی که مورد آزار جنسی هاوری واینستاین، تهیه کننده هالیوود قرار گرفته بودند، بیش از ۳۰۰ بازیگر، کارگردان و فیلمنامه نویس کمپینی را با هدف مقابله با این آزارهای جنسی آغاز کردند.

کمپین "دیگر بس است (Time's Up)"از طریق قانونی کمک هایی را برای زنان آمریکایی که در محیط های کاری مورد آزار جنسی قرار می گیرند، فراهم می کند.

این کمپین تا دسامبر گذشته توانست ۲۲ میلیون دلار جمع آوری کند. صدها وکیل هم داوطلبانه با این جنبش همکاری کردند.

این کمپین که از حمایت شماری از بازیگران سرشناس هالیوود از جمله ناتالی پورتمن، کیت بلانشت، اوا لنگوریا، و اما استون برخوردار است نخستین بار در روز اول ژانویه سال گذشته میلادی در یک آگهی یک صفحه ای در نیویورک تایمز اعلام موجودیت کرد.

کمپین "دیگر بس است" خواستار برابری جنسیتی و مقابله با نابرابری قدرت است و بر ضرورت به دست گرفتن موقعیت های کلیدی بیشتر برای زنان تاکید می کند.

اما واتسون از حامیان اصلی این جنبش از زمان تشکیل آن است.

او در فوریه گذشته یک میلیون پوند به صندوق مقابله با آزار جنسی در بریتانیا کمک کرد.

هالیوود اما استون آزار جنسی آزارهای جنسی خانم بازیگر
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین