کد خبر: 30666 A

ناگفته‌های بیت رهبری؛ از هدایایی که می‌فرستندتاماجرای‌ماشین‌های‌حفاظت

ایران‌آرت: رئیس دفتر رهبر انقلاب گفته:  بنده قریب به 30 سال است که خدمت مقام معظم رهبری بوده و سن بازنشستگی ما رسیده و آرزو دارم مجدد به حوزه علمیه قم برگشته و در این شهر مقدس حضور داشته باشم.

 

آن طور که تسنیم گزارش کرده، محمدی‌گلپایگانی وی با بیان اینکه آقازاده‌های رهبر انقلاب اجاره‌نشین هستند، ابراز کرده: رعایت بیت‌المال از سوی فرزندان ایشان همیشه انجام‌شده است؛ حتی با پرداخت پول از امکانات دفتر همچون یک فتوکپی ساده استفاده می‌کنند.

رئیس دفتر مقام معظم رهبری با اشاره به اینکه ایشان مراقبت دائم نسبت به فرزندان خود دارند، خاطرنشان کرد: ترغیب و تشویق نسبت به طی کردن مدارج علمی از کارهای همیشگی ایشان است؛ یکی از فرزندان ایشان رجالی بسیار برجسته‌ هستند؛ درحالی‌که سن بالایی هم ندارند.

محمدی گلپایگانی تصریح کرد: ساده زیستی رهبر انقلاب، مبارزه با تجملات و پرهیز از دنیاداری از دیگر خصوصیات ایشان است؛ ایشان با اشاره کوچک صاحب همه‌چیز خواهد شد؛ اما اصلاً سمت این مباحث نرفته‌اند.

وی به حضور ملک عبدالله در ایران اشاره کرد و گفت: پادشاه عربستان بعد از حضور خدمت مقام معظم رهبری از مکانی که ایشان در آن حضور داشتند، تعجب کرده و برای او قابل‌باور نبود که رهبر ایران در چنین مکانی زندگی می‌کنند؛ وی هدیه بسیار گران‌قیمتی برای حضرت آقا آورد؛ اما ایشان تمام هدایا را فروخته و با پول آن منازلی را ساخته و به فقرا دادند؛ هدایای بسیاری برای ایشان می‌آید؛ اما هیچ‌کدام را تصرف نمی‌کنند.

رئیس دفتر مقام معظم رهبری با اشاره به اینکه بنده از خود ایشان شنیدم که اگر مسائل حفاظتی نبود، با پیکان به این‌طرف و آن‌طرف می‌رفتم، اظهار داشت: در دفتر ایشان ماشین‌هایی وجود داشته و از آن استفاده می‌شود؛ اما معظم له هر شش ماه یک‌بار پول بنزین و هزینه استهلاک ماشین‌هایی را که از آن استفاده کرده‌اند، به حفاظت برمی‌گردانند.

محمدی‌گلپایگانی ابراز کرد: تهجد و شب‌زنده‌داری از خصوصیات فوق‌العاده‌ای‌شان است؛ ایشان اهل دعا، نیایش و تهجد بوده و همیشه قبل از اذان صبح بیدار شده تا مشغول راز و نیاز با خدای خود شوند؛ شب‌زنده‌داری ایشان ترک نمی‌شود؛ معظم له به دعا، مخصوصاً دعای صحیفه سجادیه و مکارم الاخلاق مأنوس هستند.

وی خاطرنشان کرد: ایشان محو اهل‌بیت (ع) بوده و به حضرت زهرا (س) و امام زمان (عج) توسل بسیار دارند.

مسئول دفتر مقام معظم رهبری تصریح کرد: ایشان همیشه احوالپرس دوستان خود بوده و خاطرات بسیاری دارم که هیچ‌گاه دوستی خود را با دیگران قطع نکرده‌اند.

محمدی‌گلپایگانی با بیان اینکه ایشان اهل دعا و توسل هستند، اظهار داشت: از همه خواهانم برای ایشان دعا کرده و از خدا بخواهید که معظم له عمر طولانی داشته باشند تا این پرچم را به صاحب اصلی برسانند.

وی اظهار داشت: آینده ما و فرزندان ما به وجود ایشان بستگی دارد و از خداوند متعال خواهانیم که سال‌های سال سایه ایشان بر سر ما مستدام باشد.

 

آیت الله خامنه ای رهبر انقلاب اسلامی رهبر معظم انقلاب محمدی گلپایگانی بیت رهبری
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین