کد خبر: 30546 A

ماجرای کثیف سهیل که نوشین را به هم‌خوابی دوستانش می‌برد

ایران‌آرت: نوشین در حالی که سهیل را برای ازدواج انتخاب کرده بود متوجه نیت پلید او شد تا اینکه این مرد اورا مجبور کرد تا به خواسته های کثیفش تن دهد. 
نوشین 25 ساله در حالی که در محوطه زندان در انتظار اجرای حکم خویش به سر می برد، به خبرنگار گفت: از مدتی قبل با پسری به نام سهیل آشنا شده بودم. او به نظر پسری موجه و با شخصیت می آمد به همین دلیل به پیشنهاد ازدواج وی جواب مثبت دادم و رفته رفته ارتباط ما خیلی عمیق شد. 

 
وی ادامه داد: کار به جایی کشیده شد که من به خانه سهیل رفت و آمد داشتم تا اینکه روزی متوجه شدم سهیل آن آدمی که گمان می بردم نبود. 
 
زن جوان خاطر نشان کرد: مدتی بود متوجه شده بودم که سهیل با زنان دیگری نیز در ارتباط است. زمانی که این موضوع را با وی در میان گذاشتم مرا زیر مشت و لگد های خود گرفت و تهدید کرد که اگر در این خصوص با کسی حرفی بزنم تصاویر و فیلم های خصوصی مان را در فضای مجازی منتشر خواهد کرد. به همین دلیل سکوت کردم و به خانواده ام چیزی نگفتم. 
 
او ادامه داد: رفتار های زشت سهیل به همینجا ختم نشد چرا که او از من می خواست که من به خلوت دوستان کثیفش بروم و خود را در اختیار آنها قرار دهم که اگر این کار را نمی کردم او آبرویم را با انتشار تصاویر شخصی مان می برد. من نیز از ترس انتشار آن تصاویر به خواسته کثیف او تن دادم و تا یک ماه به خلوت دوستانش می رفتم. تا اینکه دیگر نتوانستم این وضع را تحمل کنم و تصمیم خونینی گرفتم. 
 
نوشین افزود: روزی که با او قرار داشتم با یک چاقو پیش او رفتم و در موقعیت مناسب از پشت به وی حمله کرده و با چند ضربه مهلک او را از پای درآودم. 
 
زن جوان ادامه داد: پس از این ماجرا در دادگاه به قصاص محکوم شدم و امروز آخرین روز زندگی من است. 
 
بنابراین گزارش، دقایقی بعد حکم زن جوان به اجرا درآمد و وی قصاص شد. 

 

 

 

ازدواج
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین