کد خبر: 30452 A

گزارش ایران‌آرت از یک روزِ پرحادثه در قلب این روزهای پایتخت؛ دانشگاه علوم و تحقیقات

ببینید: ویدیویی عجیب؛ مسوول دانشگاه، دانشجویان داغدار را زیر گرفت!!

ایران‌آرت: امروز اخبار عجیب و غریبی از واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد به گوش رسید؛ جایی که چند روزی است به خاطر تجمعات اعتراضی دانشجویان نسبت به کشته شدن هم کلاسی هایشان در سانحه اتوبوس، ملتهب است.

به گزارش ایران آرت، ابتدا خبرگزاری برنا فیلمی منتشر کرد که در آن ظاهرا خودرویی در داخل دانشگاه برای اینکه بتواند از جمعیت دانشجویان معترض عبور کند به زور متوسل می شود و دو دانشجو را هم با آسیب مواجه می کند. برنا که البته دقایقی بعد این فیلم و خبر را از روی خروجی اش حذف کرد نوشته بود که این خودرو حامل رییس این دانشگاه یعنی طهرانچی است.

پس از این، فیلمی هم از حضور دادستان کل کشور در جمع اعتراضی دانشجوها در خبرگزاری دانشجو منتشر شد که طی آن دانشجوها می گویند وقتی جلوی خودروی آقای رییس را گرفته اند به چشم خود دیده اند که خود طهرانچی بوده است که داخل خودرو بوده.

با این حال ساعاتی بعد، ابراهیم کلانتری، معاون فرهنگی دانشگاه آزاد درباره خبر زیرگرفتن چند دانشجو با خودروی یکی از مسوولان دانشگاه آزاد به خبرگزاری ایلنا گفت: «این مسائل ساختگی است و می‌خواهند فضا را ملتهب کنند.  مگر فقط یک ماشین در دانشگاه  هست؟ صدها ماشین اینجا هست.این مساله به‌هیچ‌وجه درست نیست و آن را دروغ می‌خوانم.» 

کمتر کسی این ادعا را باور کرد به‌خصوص که مسوولان این دانشگاه پس از واقعه تلخ کشته شدن ده دانشجو نیز اولین اطلاعی که به رسانه ها دادند این بود که راننده پشت فرمان سکته کرده است و این در حالی بود که دانشجویان ادعا کرده بودند راننده لحظاتی پیش از بروز حادثه به مسافران گفته که ترمز بریده است.

حالا می‌توان حدس زد که رییس دانشگاه وقتی خودروی خود را محصور بین دانشجویان معترض دیده و وقتی نتوانسته میزان خشم آنها را پیش بینی کند، سعی کرده هر طور شده از میان آنها بگریزد و طبعا نمی خواسته برای کسی مشکلی پیش بیاید و صرفا می خواسته برای خودش مشکلی پیش نیاید و از مهلکه احتمالی بگریزد. 

در این میان می ماند، اظهار نظرهای نسنجیده مسوولان این دانشگاه که چرا در این چند روز از پیامدهای رفتارهایشان درس نگرفته اند و همان کاری را می کنند که در ساعات اولیه بروز فاجعه کردند.

 ایران‌آرت باز هم این فاجعه دردناک را به خانواده‌های کشته‌شده‌ها و دانشجویان واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد تهران تسلیت می‌گوید.

 

این، فیلمی است که خبرگزاری برنا از لحظه فرار خودرویی منتشر و ادعا کرد خودرو حامل رییس دانشگاه بوده است:

 

 

دانشگاه آزاد اسلامی علوم وتحقیقات طهرانچی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین