کد خبر: 30191 A

هجوم سونامی به کنسرت پاپ / ۲۹ نفر کشته شدند

هجوم سونامی به کنسرت پاپ / ۲۹ نفر کشته شدند

ایران آرت: ۲۹ نفر حاضر در سالن کنسرت موسیقی پاپ در جزیره جاوای اندونزی بر اثر سونامی کشته شدند.

دو نفر از اعضای ارکستر و دو نفر از عوامل صحنه در میان ۲۲۲ کشته تسونامی روز شنبه در محل کنسرت در جزیره جاوای اندونزی بودند.

به گزارش فارس، "ریفیان فاجارسیاه" خواننده و سرپرست این ارکستر می‌گوید "اندی" نوازنده درام و دیلان همسرش نیز در این حادثه مفقود شده‌اند."بانی پوربانی" نوازنده بِیس، "هرمان سیکومبانگ" نوازنده گیتار، اوکی ویجایا و اوجانگ از عوامل صحنه در میان کشته شدگان کنسرت اندونزی بودند. این سونامی درست در زمان اجرای این گروه رخ داد که تنها در محدوده برگزاری کنسرت باعث کشته شدن بیش از ۲۰۰ نفر شد.

این خواننده روز شنبه پس از حادثه ویدیویی به اشتراک گذاشته بود که در آن توضیح می‌دهد که چطور سونامی او را به داخل دریا برده و تا حد مرگ پیش رفته و سپس یک جعبه شناور دیده و با گرفتن آن جان خود را نجات داده است و با شنا کردن خود را به یک درخت رسانده است. او از مردم خواست برای مفقود شدگان دعا کنند.

مابقی گروه زنده مانده لیکن اغلب دچار جراحاتی شده‌اند و تحت درمان قرار گرفته‌اند.

اسکای نیوز ویدیویی از لحظه برخورد سونامی با محل کنسرت به اشتراک گذاشته است که در لینک خبر قابل مشاهده است.تسونامی روز شنبه اندونزی ۱۰ فوت(۳ و نیم متر) ارتفاع داشت که بر اثر فعالیت‌های جدید آتش‌فشان آناک کراکاتو رخ داده است. آمار کشته‌های این تسونامی تا کنون به ۲۲۲ نفر رسیده است. ۸۴۳ نفر نیز زخمی شده‌اند و ۲۸ نفر هم ناپدید شده‌اند.

سونامی کنسرت ارکستر کنسرت پاپ
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین