کد خبر: 30117 A

همبازی‌شدن مهناز افشار با بازیگر زن ژاپنی که در ایران به اشتباه بدکاره شد!

ایران‌آرت: مهناز افشار و بازیگر اوشین در فیلم سینمایی «مهمانخانه شکوفه نو» با هم همبازی می شوند.

افشار در پروژه‌ای مشترک میان سینمای ایران و سینمای ژاپن کنار بازیگری که روزگاری در نقش «اوشین» به خانه ایرانی‌ها آمده بود، نقش‌آفرینی می‌کند.

 «مهمانخانه شکوفه نو» عنوان فیلمی محصول مشترک بین ایران و ژاپن به کارگردانی تاکی فومی تی یوتسویی است که با اتمام کامل مراحل نگارش فیلمنامه به تازگی برای پروانه ساخت آن درخواست داده شده و به محض دریافت پروانه، فیلم به طور رسمی وارد مرحله پیش تولید خواهد شد.

در این باره  کانال سینما نیز از ورود کارگردان و مدیرفیلمبرداری این اثر مشترک به ایران خبر داد. مهناز افشار و آیاکو کوبایاشی بازیگر نقش کودکی «اوشین»، بازیگرانی هستند که در این فیلم سینمایی حضور خواهند داشت. «مهمانخانه شکوفه نو» مضمونی اجتماعی دارد و فیلمنامه آن نیز توسط نغمه ثمینی به نگارش درآمده است.

اخیرا دوباره به بهانه سانسورهای قدیمی صداوسیما، ماجرایی درباره اوشین مورد توجه قرار گرفت. مثلا خبرگزاری ایسنا سراغ سریال «سال های دور از خانه» رفته و ادعایی را مطرح کرده بود که گه گاه شنیده ایم؛ اینکه اوشین، قهرمان این سریال، زن نجیبی نبوده است.

هر چند بعدها در ایران آرت نوشتیم که ترانه علیدوستی در واکنش به این مطلب در توییتر نوشته بود: "من این ماجرای اصلی اوشین رو پارسال که ژاپن بودم سوال کردم: شایعه بود که شغلش چیز دیگه‌س. ژاپنی‌ها گفتن اوشین اونجا هم نماد نجابت بوده و هیچ ریگی به کفش نداشته. :) وقتی گفتم تو ایران ما فکر می‌کردیم اوشین سانسور شده و داستانش عوض شده غش غش خندیدن."

 

 

 

 

 

مهناز افشار اوشین فیلم مهمانخانه شکوفه نو
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین