کد خبر: 29640 A

توضیح بازیگر زن درباره تغییرات ظاهری‌اش / جراحی کردم

توضیح بازیگر زن درباره تغییرات ظاهری‌اش / جراحی کردم

ایران آرت: نعیمه نظام دوست بازیگر جوان که به تازگی عکسی از او در شبکه های اجتماعی منتشر و شایعاتی را مبنی بر بیماری این هنرمند در پی داشته است درباره این شایعات به خبرگزاری مهر گفت: متاسفانه شایعاتی درباره بیماری من در فضای مجازی منتشر شده که از طریق این گفتگو همه آنها را تکذیب کرده و توضیح می دهم که به تازگی جراحی اسلیو معده را انجام داده ام و به همین دلیل تغییراتی در ظاهرم ایجاد شده است.

وی درباره دلیل انجام این جراحی توضیح داد: واقعا دیگر نمی‌توانستم زندگی عادی کنم و نیاز بود اقدامی در این مورد انجام دهم که خداراشکر از این جراحی راضی هستم.

وی با بیان اینکه جدیدترین سریالی که با آن قرارداد بسته است فضایی طنز دارد، افزود: سریال جدیدی که قرار است در آن بازی کنم کارگردانی آن را سعید آقاخانی برعهده دارد و عید نوروز قرار است از شبکه یک سیما پخش شود.

این بازیگر در بخش دیگری از صحبت هایش مطرح کرد: خیلی وقت ها شده که برای کسب درآمد مجبور به بازی در فیلمی شده ام که کیفیت چندان مناسبی هم نداشته است.

وی در پایان بیان کرد: امیدوارم در تلویزیون و سینمای ما فضای ساخت آثار متنوع ایجاد شود و در این کارها از بازیگران مختلف بهره ببرند تا بیکاری خیلی از بازیگران رفع شود. امیدوارم مسئولان فکری کنند و بودجه هایی در اختیار اهالی هنر قرار دهند تا باز هم شاهد ساخت آثاری از جنس سریال های خوب دهه هشتاد باشیم.

نعیمه نظام دوست خانم بازیگر
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین