کد خبر: 29218 A

عروسی باشکوه پریانکا چوپرا با یک خواننده / عکس

عروسی باشکوه پریانکا چوپرا با یک خواننده / عکس

ایران آرت: پریانکا چوپرا و نیک جوناس روز گذشته، پس از ماه ها نامزدی، بالاخره در یک مراسم سنتی در هند، زادگاه چوپرا، با هم ازدواج کردند. این بازیگر سرشناس ۳۶ ساله و شوهر خواننده ۲۶ ساله اش، در قصر عمید بهاوان در جودپور، راجستان و ۴ ماه بعد از آغاز شدن رابطه عاشقانه شان با یکدیگر پیمان وفاداری بستند. عقد به سبک مسیحی این زوج سرشناس را پدر جوناس که یک کشیش است انجام داد.

به گزارش روزیاتو، پریاناکا در این مراسم یک لباس بلند دست دوز رالف لورن به تن داشت در حالی که همسرش نیز لباسی زیبا از همین برند معروف را انتخاب کرده بود. در حالی که این دو برای حضور در مراسم Met Gala در سال ۲۰۱۷ نیز همین برند را برای لباس های خود انتخاب کرده بودند، جای تعجب نداشت که تمامی مراسم با تمی مطلوب این برند دنیای مد و لباس طراحی شده باشد.

6890180-6449637-image-a-99_1543694499315-w700

لورن از دوستان نزدیک نیک جوناس و پریانکا چوپرا به شمار می آید. مردان حاضر در مراسم عروسی این دو همگی لباس های رسمی مشکی پوشیده و زنان نیز لباس هایی دامن دار به تن داشتند. رالف لورن قبلاً تنها برای اعضای خانواده خود لباس عروس طراحی و ساخته بود که از آن میان می توان به لباس عروس دختر، دختر خوانده و خواهرزاده اش اشاره کرد اما طراحی و ساخت لباس عروسی برای جونا و چوپرا نشان می دهد که رابطه این دو ستاره هالیوودی با لورن بسیار عمیق است.

_104585703_priyankachopra4

ازدواج پریانکا چوپرا عروسی نیک جوناس
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین