کد خبر: 28999 A

حمله خانم بازیگر به کی‌روش به خاطر شوهرخواهرش!

حمله خانم بازیگر به کی‌روش به خاطر شوهرخواهرش!

ایران آرت: طی روز‌های گذشته مصاحبه‌ای از لیلا اوتادی یکی از چهره‌های مشهور سینمای ایران منتشر شد که در آن یک حمله درست وحسابی به کارلوس کی روش سرمربی پرتغالی تیم ملی کرده بود و با ادبیاتی عجیب، او را به بوته انتقاد کشیده بود.

به گزارش خبر ورزشی، مدل صحبت کردن این بازیگر سینما و مسائلی که مطرح کرد، باعث تعجب اهالی فوتبال شد، زیرا به نظر نمی‌رسید کی روش حداقل در قبال سینمایی ها، موضع سختگیرانه‌ای داشته باشد که به او بابت این اتفاق، این طور حمله کنند.

اما بعد از صحبت‌های اوتادی، اتفاقات دیگری هم رخ داد. حالا نزدیکان به کی روش معتقدند راز مصاحبه این بازیگر را باید از اعضای خانواده اش جست و جو کرد. در واقع لیلا اوتادی خواهر همسر امید نمازی سرمربی برکنار شده تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان است. نمازی مدتی به عنوان دستیار کارلوس کی روش فعالیت می‌کرد، اما این دو به مشکل بزرگی به لحاظ کاری برخوردند و از این رو، همکاری شان متوقف و منجر به جدایی نمازی از کادر فنی شد. نمازی بعدها چندین بار علیه کی روش مصاحبه کرد.

حالا طرفداران کی روش می‌گویند اوتادی به خاطر شوهرخواهرش علیه کی روش این طور مصاحبه کرده است.

کارلوس کی روش لیلا اوتادی
نظرات خوانندگان
  • ناشناس
    پاسخ

    در اینکه کیروش یک دلال هست شکی نیست ولی اخه امید نمازی چی بارش هست که شما در مورد مصاحبه میکنی دیگه همه عملکردش رو تو ذوب اهن دیدن

ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین