کد خبر: 28112 A

یک کلمه از مادر تتلو!/ اظهار نظر عجیب مادر خواننده هتاک

ایران‌آرت: ظاهرا فریده واثق، مادر امیر تتلو درباره حاشیه های اخیر به وجود آمده برای فرزندش در اینستاگرام متنی منتشر کرده است:

«خوب تخلیه شدین عقده ایا زامبیا با شمام شماها که دهنتون بوی گندش که با فحشها و اهانتهایی که به منه مادر میکنین کثیف و بوش همه جا مخصوصا وجودتونو گرفته من از این بدتراشو دیدم میگذرم میبخشم و رها میکنم ولی شماهایی که از دهنتون کثافت میباره بدونین که موقعی که باید کثیف باشین هیچکی به پاتون نمیرسه از بی رحمی و قساوته قلبه شماها زامبیای کثیفه بیرحم امیره پر عشقه مهربانه شاد با ادبه منو تبدیل کردید به آینه خودتون.

من می بخشم و آزاد و رها میکنم خود من یه زنه آسیب دیده اجتماعی و خانواده و خانواده شوهر و شوهر و همه جوره از صاحب کارای پدرسوخته تا شماها ولی خواستم با این پست بفهمین که اونایی که دم از نجابت وپاکی وادب میزنن خودشون تو ... ولجن غوطه ورن من به تربیتی که کردم ایمان دارم تو این چند ساله اخیر امیر آینه شما پدر سوخته های بد دهنه فاسد شد خیلی سخته نه، پس منم بخوام از هر کدام از شما زامبیا شکایت کنم همتون ته چاهین این منه مادر قوی وقدرتمند هستم که شمارو همه جوره تحمل میکنم.

من مثل شما عقده فالوئر نیستم و هیچ تبلیغیم رو پیجم نکردم فقط و فقط به عشق سلطانو سرورم و روحو قلبو جانم اومدم که کاراشو دنبال کنم و ناظر باشم همین والسلام بعد این پست که همتون و پست پر از انرژیه سیاه و تیره شده لااقل برای خودتون یه پست میزارم .

بیاین روشن کنید بلکه یه گوشه از ایرانه عزیزمون که خودمون با حرفامون و با کارامون نابودش کردیمو درست کنیم خداوند هممونو ببخشه و ازمون بگذره حالا بازم از رو نریا بیا دهانه بو گندوتو باز کن فحش بده امیرو من تربیت کردم و ذاته پاکش رو خوب میشناسم ولی این اخیرا امیر خود خود شماس خودتونو دیدین خوشتون اومد».

 

مامانِ تتلو: امیر را شما زامبی‌ها خراب کردید

البته ایران‌آرت نمی‌تواند انتساب این اظهارات به مادر امیر تتلو را تایید کند؛ با جست‌وجویی که ما در شبکه اینستاگرام انجام دادیم، چنین صفحه‌ای موجود نیست. حالا این‌که این اظهار نظر در کل جعلی است یا این‌که حالا این صفحه موجود نیست، ما نمی‌دانیم. 

 

تتلو مادر امیر تتلو
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین