کد خبر: 27758 A

"نود" این هفته هم پخش نمی‌شود / مجری "هفت" معرفی شد

"نود" این هفته هم پخش نمی‌شود / مجری "هفت" معرفی شد

مدیر شبکه سه اعلام کرد برنامه نود از هفته آینده به کنتاکتور شبکه سه برمی‌گردد.

ایران آرت: علی فروغی مدیر شبکه سه امروز در برنامه حالا خورشید حضور پیدا کرد و درباره عملکرد 6 ماه گذشته، برنامه های جدید و پیش روی این شبکه تلویزیونی صحبت کرد.

فروغی در این برنامه با تاکید بر لزوم پاسخ گویی و شفافیت مدیران گفت: ما در این شش ماه بسیار بر اصل شفافیت و پاسخگویی مدیران و مسئولان تاکید کرده ایم. در این مدت ظریف وزیر امور خارجه، بطحایی وزیر آموزش و پرورش، جهرمی وزیر ارتباطات و حتی برخی مدیران شبکه های مختلف همه و همه به برنامه آمدند و درباره بسیاری از موارد مورد سوال مردم حرف زدند. مردم این انتظار را دارند از مدیران کشور که بیایند و درباره مسائل روز جامعه حرف بزنند. رویکرد شبکه سه در این مدت شفافیت بوده و من فکر می کنم مردم هم بسیار موافق باشند که شبکه سه در این مدت کوتاه شجاع تر از قبل شده است.

در ادامه رشیدپور از انتقاد مردم درباره پایان سریال دلدادگان گفت و فروغی پاسخ داد: خود ما هم از پایان بندی این مجموعه ناراضی هستیم؛ این را تاکید می کنم که هیچ سانسوری در این سریال اتفاق نیفتاد. منوچهر هادی فیلمنامه را همانطور که بود پیش برد؛ اما در فینال بازیگر اصلی قصه به خاطر بحث مالی حاضر به حضور سر صحنه نشد و عوامل مجبور شدند به این شکل سریال را به پایان ببرند؛ اما ما این موضوع را پیگیری می کنیم. این مسائل نباید باب شود.

در ادامه این برنامه فروغی درباره برنامه های شبکه سه توضیحاتی داد و گفت: برنامه هفت بعد از یک دوره وقفه، به زودی با اجرای بهروز افخمی از دی ماه روی آنتن می رود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، فروغی در ادامه درباره حواشی برنامه نود و پخش نشدن آن گفت: چینش کنداکتور شبکه دست من به عنوان مدیر شبکه نیست؛ بلکه در یک شورایی این تصمیمات گرفته می شود. واقعیت این است که در همان شب فوتبالی هم که برنامه نود روی آنتن نرفت و آن حواشی پیش آمد، طبق برنامه تا ساعت 12 شب مسابقات فوتبال تمام می شد و به آقای فردوسی پور گفتیم که بعد از ساعت 12 برنامه را روی آنتن ببر؛ اما او نپذیرفت.

وی افزود: آنچه من به عنوان مدیر روی آن تاکید دارم، شفافیت و کار حرفه ای است. آقای فردوسی پور بعد از آن ماجرا مصاحبه کرد و حرف خانواده را بیرون برد، در حالی که به نظر ما اصلا لازم نبود.

فروغی درباره پخش دوباره این برنامه گفت: این هفته به احتمال زیاد ویژه برنامه اربعینی را دوشنبه شب خواهیم داشت؛ اما ان شاء الله از هفته آینده نود روی آنتن می رود.

برنامه هفت رضا رشیدپور پانته آ بهرام حالا خورشید علی فروغی عادل فردوسی دلدادگان
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین