کد خبر: 27748 A

خبر عجیب بین کتک‌کاری بازیکنان سایپا و پرسپولیس: دایی با سیلی محکم من را زد!

ایران‌آرت: یکی از اخباری که در پایان بازی سایپا و پرسپولیس منتشر شد سیلی خوردن گزارشگر صدا و سیما از علی دایی بود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ ابتدا شایعه شد که دایی با مزدک میرزایی که گزارشگر بازی بود درگیر شده اما کسی که مدعی شده دایی به او سیلی زده مهدی ضیایی بود. او در این باره گفت: «من در بطن درگیری منتظر تصویربردارمان بودم که پلاتو بگویم، یک دفعه با تجمع بازیکنان همراه شدیم و همه دویدند و بزن بزن شدید بود. همه همدیگر را می‌زدند و من در این بین به آقای دایی گفتم شما چهره ورزشی هستید و به داخل رختکن بروید. به یکباره دیدم که سیلی محکمی به من زد. واقعا برای اسطوره مملکت بابت این رفتار متاسفم. من برای باشگاه سایپا متاسفم که به جای عذرخواهی ما را متهم به دروغگویی و بزرگنمایی می‌کنند، در حالی که آنها باید از جامعه خبرنگاران عذرخواهی کنند.»

در همین حال  خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان مدعی شده است از علی دایی سیلی خورده است.

ورزش سه نوشت : شهاب قاسمی مجری برنامه گفت: ما دوست داشتیم علی دایی هم روی خط می آمد و در این باره صحبت می کرد تا مردم قضاوت می کردند اما تلفن همراه علی دایی خاموش است و تلاش همکارانم برای تماس با او فعلا بی ثمر بوده است.


بعد از این اظهارات علی دایی با برنامه شب های فوتبال تماس می گیرد و می گوید موبایل من خاموش نیست اما اصلا با صدا و سیما مصاحبه نخواهم کرد! جالب اینکه شهاب قاسمی  همه حرف های علی دایی را نقل قول کرد.


سرمربی تیم سایپا اکنون یک سالی است که با دوربین های صدا و سیما صحبت نمی کند. بعد از پخش اظهارات هنرپیشه ای که در رشت مدعی شده بود از علی دایی کتک خورده است از یکی از شبکه های تلویزیونی علی دایی تصمیم گرفت که دیگر با دوربین ها صحبت نکند.


علی دایی بر این باور بود که صدا و سیما پیش از پخش اظهارات آن هنر پیشه باید از صحت و سقم ماجرا اطلاع کسب می کرد و بعد خبر را نشر می داد. نکته ای که در برنامه دیشب شب های فوتبالی مورد اشاره حاتم سرپرست تیم سایپا هم بود.


سرپرست تیم سایپا دیشب در برنامه شب های فوتبال مدعی شد این اتفاق صورت نگرفته است.

 

باشگاه پرسپولیس سایپا علی دایی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین