کد خبر: 27404 A

پایان رابطه عاشقانه یک خواننده و یک بازیگر

پایان رابطه عاشقانه یک خواننده و یک بازیگر

ایران آرت: آریانا گرانده، خواننده جوان آمریکایی برای دومین بار در 5 ماه اخیر خبرساز شد و بار دیگر در اتفاقی عجیب به طور یک‌طرفه به رابطه عاشقانه خود با نامزدش پایان داد.

به گزارش ایران آرت، این خواننده تا بهار 2018 با مک میلر، رپر معروف آمریکایی در ارتباط بود که در اقدامی غیرمنتظره اعلام کرد رابطه‌اش با میلر را به دلیل تمرکز روی آلبوم جدیدش برهم زده است، اتفاقی که گفته می‌شد ضربه بزرگی به میلر زده و حتی عده‌ای علت مرگ این خواننده جوان بر اثر مصرف بیش از حد الکل را هم جدایی‌اش از آریانا گرانده عنوان کردند.

گرانده در حالیکه به بهانه تمرکز روی آلبوم جدیدش ارتباط خود با میلر را برهم زد که تنها یک ماه بعد خبر ارتباطش با پیت دیویدسون (بازیگر) رسانه‌ای شد و حتی اثری هم با عنوان "پیت دیویدسون" در آلبوم جدیدش برای نامزدش اجرا کرد.

در هفته‌های اخیر اخباری مبنی بر تصمیم آریانا گرانده و پیت دیویدسون برای ازدواج شنیده می‌شد اما گرانده بار دیگر همه را شوکه کرد و از پایان ارتباطش با دیویدسون خبر داد. او تنها چند دقیقه قبل از اینکه روی صحنه برود، خبر جدایی‌اش از دیویدسون را اعلام کرد.

گفته می‌شود آریانا گرانده حلقه نامزدی و تمامی هدایای دیویدسون را پس داده و حتی تتوی نام دیویدسون روی دستش را هم پوشانده است.

آریانا گرانده پیت دیویدسون
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین