کد خبر: 27392 A

تازه‌ترین طلاق در خانواده سینمای ایران

ایران‌آرت: سپند امیرسلیمانی بازیگر سینما اعلام کرد که از همسرش جدا شده و تنها زندگی می‌کند.

به گزارش ایلنا سپند امیرسلیمانی که در برنامه فرمول یک حضور پیدا کرده بود درباره زندگی شخصی‌اش گفت: 4 سال است جدا شده‌ام و تنها زندگی می‌کنم. این اولین بار هم هست که می گویم. نه متأهل بودنم به دردم خورد نه مجرد بودنم. وام که نمی‌خواهم بگیرم. من آدم تنهایی هستم. امروز می‌توانم چلوکباب بخورم اما دیشب نان و پنیر و هندوانه خوردم، چون دوست داشتم.
وی ددر این باره که همیشه طوری از خوبی‌های ازدواج می‌گوید که انگار خودش جدا نشده، تاکید کرد: هنوز هم از من بپرسند درباره مزیت‌های ازدواج می‌گویم و معتقدم همه حتماً باید ازدواج کنند. اینکه دو نفر نتوانند زندگی مشترکشان را ادامه دهند و جایی به پایان برسند به این معنی نیست که ازدواج بد است. ما به خاطر اختلاف سلیقه‌های شدید، تصمیم گرفتیم به سالهایی که با هم بودیم احترام بگذاریم و جدا بشویم.
وی همچنین درباره علاقه‌اش به موسیقی نیز توضیح داد: من 6 تا ساز می‌زنم. شعرهای زیادی گفته‌ام اما تا به حال به فکر انتشار آنها نیفتاده‌ام چون شاعر نیستم و آنها دلنوشته بوده‌اند. اما در زمینه موسیقی تدریس کرده‌ام و شاگردانم حالا ساز می‌زنند و حتی خودشان مدرس شده‌اند. یک قطعه آهنگ هم منتشر کردم که بعضی‌ها دوست داشتند و بعضی هم دوست نداشتند.
امیرسلیمانی در بخش دیگری از حرفهایش اظهار کرد: مرا نه به خاطر بازی‌ام انتخاب می‌کنند نه پدرم نه بفروش بودنم ... امروز تهیه‌کننده‌ای به من زنگ زد و گفت به من گفته‌اند با سپند کار کن چون با این به مشکل برنمی‌خوری.
این بازیگر در پایان گفت: اگر من حرفی می‌زنم که کسی دوست ندارد من فقط نظرم را می‌گویم. من سه سال پیش برنامه‌ای درباره ترک سیگار دعوت شدم و گفتم نمی‌توانم در این باره حرف بزنم چون هنوز سیگار می‌کشم و اگر کسی مرا در خیابان ببیند می‌گوید این فازش چیست؟!

 

 

iranart

 

سپند امیرسلیمانی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین