کد خبر: 26235 A

ببینید: جنجال آزمایش باکرگی این دختر ایرانی در انگلیس/عکس

ایران‌آرت: آن طور که کاربران توییتر نوشته اند و همچنین رسانه های بریتانیا گزارش داده اند، یک زوج ایرانی که برای دختر ۱۸ ساله خود درخواست آزمایش باکرگی داده بودند، در بریتانیا به دادگاه فراخوانده شدند.

بنا بر این گزارش، این زوج ایرانی همچنین متهم شده‌اند دختر خود و دوست‌پسرش را به مرگ تهدید کرده‌اند و قصد داشته‌اند دخترشان را برای ازدواج فامیلی و اجباری به ایران برگردانند.

میترا عیدیانی، ۴۲ ساله و علی صف‌آرایی، ۵۶ ساله، پس از آنکه متوجه شدند دخترشان با یکی از همکارانش دوست است، با مراجعه به پزشک خواستار انجام آزمایش باکرگی برای او شدند.

دیوید پاول، دکتر خانواده، به دادگاه گفته است پدر سوفیا با داد و فریاد وارد مطب شده و به دخترش گفته او را می‌کشد.

آنها از دکتر درخواست آزمایش کرده‌اند اما سوفیا گفته است نمی‌خواهد این آزمایش را انجام دهد و دکتر هم درخواست خانواده را رد کرده است.

بر اساس آنچه از دادگاه این خانواده روایت شده، مادر، دخترش را به دلیل نپذیرفتن آزمایش باکرگی کتک زده و پدر هم با قیچی و چاقو او را تهدید کرده است.

آنها همچنین دوست پسر او را نیز به مرگ تهدید کرده‌اند.

سوفیا روز ۱۸ می ۲۰۱۸ به ایستگاه پلیس ویمبلدون رفته و ضمن روایت ماجرا و نشان دادن کبودی‌های بدنش از خانواده‌اش شکایت کرده است. این زن و مرد ایرانی اتهام‌های خود را نپذیرفته‌اند و محاکمه آنها ادامه دارد.

photo_۲۰۱۸-۰۹-۲۰_۲۰-۵۴-۵۱

 

رابطه جنسی میترا عیدیانی علی صف آرایی آزمایش باکرگی
نظرات خوانندگان
  • S.meqdad
    پاسخ

    داداش اشتپ ترجمه کردی
    در منبع اصلی اشاره به زوج پاکستانی بود نه ایرانی

ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین