کد خبر: 26060 A

پیشنهاد میلیاردی به خواهران منصوریان / الهه و شهربانو از الهام چرخنده و مهتاب کرامتی گفتند

پیشنهاد میلیاردی به خواهران منصوریان / الهه و شهربانو از الهام چرخنده و مهتاب کرامتی گفتند

ایران آرت: سیدعلی ضیاء امروز در برنامه «فرمول یک» میزبان الهه و شهربانو منصوریان بود و با آنها درباره مسائل مختلف از حضورشان در بازی های آسیایی جاکارتا و ماجرایشان با الهام چرخنده گفتگو کرد.

الهه منصوریان در ابتدا درباره حضور در مسابقات آسیایی توضیح داد: جاکارتا از مسابقات جهانی هم برایمان ارزشمند تر است چون همه رقبایمان هستند و برای ما یک جور المپیک آسیایی محسوب می شود. سر این برنامه ها فشار روحی و روانی رویمان زیاد بود و توقع مردم این بود که خواهران منصوریان حتما طلا بگیرند. اما نشد. ما سه دوره برای مدال تلاش کردیم و از اینکه نتوانستم بهترین مدال را بگیریم ناراحت بودیم و اشک می ریختیم.

این بانوی ووشوکار ادامه داد: ما پیشنهادهای میلیاردی داشتیم که برای کشورهای دیگر بازی کنیم اما قبول نکردیم. شاید اگر می رفتیم شرایط بهتری داشتیم و مدالهای بهتری می گرفتیم و زودتر هم معروف می شدیم. 

وی تاکید کرد: البته فدراسیون خیلی از ما حمایت می کند اما همه می گویند خواهران منصوریان پولکی هستند. ما پولکی نیستیم اگر پول برای من مهم بود، در لیگ چین به من گفتند یک بازی برای ما بازی کن و 500 میلیون تومان بگیر. اما بدون حجاب. من هم گفتم شرمنده و انجام ندادم. در نهایت هم 30 میلیون به من رسید.

به گزارش ورزش سه، این ورزشکار درباره ماجرای چادری شدنشان و الهام چرخنده یادآور شد: من نمی خواستم به چادر بی احترامی کنم. مادر خود من چادری است و او مهم ترین چیزی است که دارم.  در ادامه مردم می فهمند هدف ما چیست و با مدالهایی که می گیریم شاید قدری از بی مهری شان کم شود.

منصوریان تصریح کرد: ما خیلی بلد نیستیم زیرابی برویم و دروغ بگوییم و همیشه صداقت مدنظرمان بوده است..

منصوریان درباره شغل غیرورزشی اش نیز توضیح داد: ما کار بیزینسی انجام می دهیم و برندی به نام سیب خواهران منصوریان را داریم که از باغدار 3 تا 4 هزار تومان سیب را می خریم و آن را بدون واسطه دست فروشنده می رسانیم.

در ادامه شهربانو منصوریان درباره حضور در یک فیلم مستند نیز بیان کرد: ماجرای فیلم «صفر تا سکو» اینطور بود که من به خانم مصیبی گفتم خیلی دوست دارم از زندگی ام فیلم ساخته بشود. او هم گفت تا به حال چند فیلم ورزشی ساخته شده و موفق نبوده است. اما وقتی ماجرای زندگی ام را برای او گفتم گفت کار را به زودی کلید می زنیم.

وی درباره دلخوری مهتاب کرامتی از او و آنفالو کردنش در اینستاگرام توضیح داد: یکی از دوستان از ما پرسیده بود که آیا شما پولی از این فیلم گرفته اید که ما هم گفتیم نه و این موضوع به گوش مهتاب و سحر رسیده بود و فکر می کردند ما هر جا نشسته ایم گفته ایم پولی نگرفته ایم و شاید از ما ناراحت باشند. ما با خانم مصیبی صحبت کرده بودیم و درصدی به ما اعلام نشده بود.

الهه منصوریان شهربانو منصوریان
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین