کد خبر: 25818 A

واکنش‌های تماشایی خانم بازیگر در فینال تنیس اوپن

واکنش‌های تماشایی خانم بازیگر در فینال تنیس اوپن

مریل استریپ، دیدار نهایی آخرین گرنداسلم سال 2018 دنیای تنیس را تماشا کرد.

ایران آرت: سرشناس‌ترین تماشاگر بازی فینال رقابت‌های تنیس اوپن آمریکا بی‌تردید کسی نبود جز پرافتخارترین بازیگر زن تاریخ سینما که بارها با واکنش‌های تماشایی توجه دوربین‌های تلویزیونی و عکاسان را به خود جلب کرد.

مریل استریپ که 18 نامزدی و سه جایزه اسکار و 24 نامزدی و هشت جایزه گلدن گلوب در کارنامه دارد، در 69 سالگی هم سرزنده و بانشاط به نظر می‌رسد. او بامداد روز دوشنبه به وقت ایران به استادیوم آرتور اش در منطقه فلاشینگ میدوز نیویورک رفت تا از نزدیک بازی نهایی آخرین گرنداسلم سال 2018 دنیای تنیس را بین نواک جوکوویچ صربستانی و خوان مارتین دل‌پوتروی آرژانتینی تماشا کند.

خانم بازیگر که ظاهرا طرفدار دل‌پوترو است، در چند صحنه حسابی هیجان‌زده شد و مثل یک هوادار واقعی تنیس واکنش‌های تماشایی و واقعی از خودش نشان داد. در یک صحنه بامزه هم وقتی متوجه شد گزارشگران بازی دارند درباره او حرف می‌زنند، چنان به وجد آمد که یک قاب تماشایی خلق کرد. پس از این بازی که با قهرمانی تنیسور صربستانی پایان یافت، خیلی از حاضران در ورزشگاه تصاویر استریپ را در فضای مجازی به اشتراک گذاشتند.

11111

او در آینده نزدیک بار دیگر در فصل دوم سریال «دروغ‌های کوچک بزرگ» به شبکه HBO بازمی‌گردد و تماشاگران می‌توانند دوباره از هنرنمایی‌اش لذت ببرند اما به نظر می‌رسد آنچه بامداد دوشنبه در فلاشینگ میدوز گذشت، شایسته یک نامزدی اسکار یا گلدن گلوب برای فوق‌ستاره 69 دنیای سینما و بازیگری باشد.

مریل استریپ نواک جوکوویچ تنیس اوپن
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین