کد خبر: 25475 A

واکنش مهدی سلطانی به مدلینگ ریحانه پارسا / عکس

واکنش مهدی سلطانی به مدلینگ ریحانه پارسا / عکس

ایران آرت: در روزهای گذشته انتشار عکس‌های مدلینگ ریحانه پارسا، بازیگر نقش لیلا در سریال "پدر" با واکنش‌های متفاوتی همراه شده و برخی این بازیگر را آن‌قدر تحت فشار قرار دادند که وادار شد عکس‌های مدلینگ را از صفحه‌اش پاک کند.

به گزارش ایران آرت، ریحانه پارسا اولین بازیگری نیست که فعالیت مدلینگ انجام می‌دهد اما آن‌چه که باعث شد فعالیت او به‌عنوان مدل تبلیغاتی سروصدای فراوانی به‌ پا کند، متفاوت‌ بودن عکس‌هایش با چهره و پوشش نقش لیلا در سریال "پدر" بود. 

عکسی از ریحانه پارسا به‌عنوان مد را مشاهده می‌کنید که این بازیگر در واکنش به انتقادات گفت شخصیتش یک شخصیت مستقل از لیلا در سریال "پدر" است.

1792346_773

علیرغم این‌که نگاه‌ها به عکس‌های ریحانه پارسا اکثراً منطقی و معمولی بود اما هجمه عده‌ای علیه این بازیگر باعث شد که برخی چهره‌ها در اینستاگرام از او حمایت کنند.

مهدی سلطانی که در سریال "پدر" نقش ریحانه پارسا را بازی کرد، در صفحه اینستاگرامش نوشت:

"متاسفانه شرایط سینما به‌گونه‌ای است که هر اتفاق به ظاهر پیش‌پا‌افتاده و جزئی، برجسته می‌شه و اهمیت کاذبی پیدا می‌کنه. کاری به درستی و یا غلطی بعضی چیزها ندارم اما گاهی وقتها همه ما‌ها، تاکید می‌کنم هممون ممکنه به مقتضای، تجربه، تعهدات، یاشرایط روحی و یا دلایل متعدد دیگه کارهایی رو بکنیم که شاید از نگاه بعضی‌ها چون در زمان و مکان مناسبی اتفاق نیفتاده، ایجاد سوء‌تفاهم کنه، اما معنیش این نیست که قضاوت عجولانه‌ای بکنیم و همه چیز و همه کس رو زیر سؤال ببریم.

اینو من مطمئنم هم اکثر شما مخاطبین بادرایت متوجه هستید هم همکاران و مسئولین فهیم و دانا. در ضمن نگران هیچی نباشید، درست می‌شه. مواظب خودتون باشید"

Untitled

 

مدلینگ مهدی سلطانی ریحانه پارسا
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین