کد خبر: 25241 A

کارت زرد به حسن روحانی

ایران آرت : عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی و مسئول پرونده سؤال از رئیس جمهور، با بیان این که پرونده رئیس جمهور به قوه قضائیه نرفته است، گفت: جلسه سؤال از رئیس جمهور، فقط مثل همان کارت زردهایی بود که مجلس شورای اسلامی به وزرا می دهد.

احمد امیرآبادی فراهانی در گفت وگو با خبرآنلاین، در خصوص شائبه مطرح شده پیرامون ارجاع پرونده طرح سؤال از رئیس جمهور به قوه قضائیه، اظهار داشت: پرونده سؤال رفت قوه قضائیه نرفت.

وی افزود: قرار شد نمایندگان مستندات شان در خصوص 5سؤال مطرح شده از رئیس جمهور در مورد استنکاف از قانون را به هیئت رئیسه مجلس ارائه دهند و بعد در این خصوص، معاونت قوانین مجلس هم بررسی های لازم را می کند و بعد تصمیم می گیریم.

مسئول پرونده طرح سؤال از رئیس جمهور در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: ماده 217 آیین نامه مجلس شورای اسلامی در این زمینه ابهام دارد و به همین جهت نمی توان به صورت قطعی گفت که پرونده سؤال از رئیس جمهور به قوه قضائیه می رود.

امیرآبادی گفت: اگر پرونده سؤال از رئیس جمهور، به قوه قضائیه نرود، این مسئله در همین جا تمام می شود؛ مثل کارت زردی که وزرا از مجلس گرفتند.

وی خاطرنشان کرد: بر فرض هم که این پرونده به قوه قضائیه برود، به دیوان عالی نمی رود، و فقط به یک شعبه می رود و این مثل تحقیق و تفحص هایی است که می فرستیم و بررسی می شود.

 

حسن روحانی سوال از رئیس جمهور سوال از حسن روحانی
نظرات خوانندگان
  • رضوان
    پاسخ

    <b>یعنی کلا هیچ.
    کلا قوانین نظارتی مشکل داره
    مجلس یا هیچ قدرتی نداره و یا استفاده نمی کنه</b>

ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین