کد خبر: 25203 A

اعتراض صابر ابر و نیما کرمی به تلویزیون / عکس

اعتراض صابر ابر و نیما کرمی به تلویزیون / عکس

ایران آرت: دعوت کردن برنامه تلویزیونی "ایرانیوم" از ایرج ملکی و برادرزاده‌اش که فیلم‌های کوتاه می‌سازند و در فضای مجازی منتشر می‌کنند و نوع برخورد مجری (مجید افشاری) با مهمان‌های برنامه با انتقاد صابر ابر و احسان کرمی همراه شد. 

به گزارش ایران آرت، صابر ابر دعوت ایرج ملکی و برادرزاده‌اش به یک برنامه تلویزیونی را صحیح نمی‌داند و باور دارد که این دست کارها باعث از بین رفتن اخلاق در جامعه خواهد شد. 

صابر ابر درباره دعوت کردن ایرج ملکی به یک برنامه تلویزیونی و بازخوردهایی که پس از آن به وجود آمد در توییتر نوشت: آوردن ایرج ملکی و برادرزاده‌اش در صدا و سیما یک رفتار غیر انسانی‌ست. آیا واقعا در این سازمان کسی اطلاعی از فعالیت‌های آن‌ها نداشته؟! یا دانسته و خواسته آن‌ها را برای تمسخر دعوت کرده‌اند؟ این رفتار ترویج مرگ اخلاق بین مردم است.

18-8-28-6810Capture

به گزارش خبرآنلاین، نیما کرمی مجری باسابقه تلویزیون هم به جمع منتقدانی پیوست که رفتار با ایرج ملکی و بردارزاده‌اش را در تلویزیون نامناسب می‌داند و از این بابت از صدا و سیما انتقاد دارد.

کرمی در این باره نوشت:‌ متأسفم برای برنامه‌سازی رو به زوال رسانه‌ملی... واقعاً یعنی فکری برای برنامه‌سازی درست ندارید. دوستان عزیز! شما حق ندارید به هرکسی اجازه دهید رو به روی دو انسان هموطن به هر شکل و ترتیبی قرار بگیرد و بعد مسخره‌شان کنید[اسکولشان بفرمایید] به خدا زشته، به خدا بده، تو رو خدا از برنامه‌سازی دست بردارید که هرچه ما تلاش می‌کنیم برای برنامه فاخر، شما همه‌چیز را زیر سوال می‌برید. وای بر من با این همه ابتذال در رسانه‌ای که روزی قرار بود دانشگاه‌ انسان‌سازی باشد.
 

18-8-28-95021n00264682-b

صابر ابر نیما کرمی ایرج ملکی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین