کد خبر: 25017 A

پاسخ باورنکردنی محسن رضایی به شوخی جناب خان

پاسخ باورنکردنی محسن رضایی به شوخی جناب خان

جناب خان به شوخی گفت من به محسن رضایی میرقاعد رای دادم و حالا رضایی پاسخی بسیار جالب توجه داده است.

ایران آرت : از پاسخ آقای محسن رضایی پیداست او شوخی جناب را جدی گرفته و این طنز که جناب خان هم به او رای داده را با زیرکی خاصی مصادره به مطلوب کرده است؛اما نکته دیگر که این پاسخ را باورنکردنی تر نموده، تلاش این پیر عرصه انتخابات برای تبلیغ خود است! 

محسن رضایی در حساب اینستاگرام منتسب به خود نوشت: 

از دوازده انتخابات ریاست جمهوری، در دوتای آنها شرکت کردم و در هر دو انتخابات، به نقل از نظرسنجی‌ها با برنامه‌ترین کاندیداها بودم. 

متن این پست بدین شرح است:

 

هم استانی عزیزم، جناب‌خان


از این که باشوخی با من و امثال من در این شرایط دشوار اقتصادی، مرهمی بردردهای مردم می‌گذارید، از شما و رامبد جوان متشکرم.

حتما می‌دانی که من در این چهل سال، یک روز هم در دولت، مجلس و قوه قضائیه نبوده‌ام.

به دستگاه‌ها کمک کرده‌ام، ولی از آنها به واسطه عملکردشان انتقادات صریحی داشته‌ام و بنابراین در جمع منتقدان تعریف می‌شوم. از دوازده انتخابات ریاست جمهوری، در دوتای آنها شرکت کردم و در هر دو انتخابات، به نقل از نظرسنجی‌ها با برنامه‌ترین کاندیداها بودم. درآخرین انتخاباتی که شرکت کردم، مردم عزیز در حدود چهارمیلیون نفر که ظاهرا یکی از آنها شما بودید به من رای دادند.

در انتخابات سال نود و دو هر یک از کاندیداها شعار یا نمادی را بر سر دست گرفت. من اما یک هزارتومانی دردست گرفتم و گفتم پول ملی ما دارد سقوط می‌کند.

 

محسن رضایی رامبد جوان جناب خان
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین