کد خبر: 24616 A

ببینید:11زن معروفی که لخت نشدند!

ایران‌آرت: فرهنگ‌های مختلف تعاریف متفاوتی از پوشش و لباس دارند و به همین دلیل نیز در عالم سینما شاهد سطح‌های مختلفی از پوشش و لباس هستیم که هر کدام در نوع خود محترم است اما در این بین برهنگی هیچگاه امری پسندیده نبوده و نیست و در کنار هزار و یک هنرپیشه بزرگ که از برهنه ظاهر شدن بر پرده نقره‌ای عبایی ندارند چهره‌های سرشناسی را نیز شاهد هستیم که حجب و حیا را با پول عوض نکرده‌اند و در ازای چند مشت دلار حاضر نشدند در صحنه‌های غیراخلاقی حضور پیدا کنند.

به همین منظور در ادامه با هم به فهرستی از سرشناس‌ترین چهره‌های روز سینما و تلویزیون اشاره می‌کنیم که همیشه حد اعتدال را در پوشش خود در فیلم‌ها رعایت کرده‌اند و در صحنه‌های غیراخلاقی حاضر نشدند.

جسیکا سیمپسون

ستاره‌هایی که حجب و حیا را به چند مشت دلار نفروخته‌اند

جسیکا سیمپسون که به چهارمین دهه زندگی خود نزدیک می‌شود چیزی بیشتر از بیست سال سابقه درخشان خوانندگی و بازیگری را در کارنامه‌اش دارد اما در هیچ کدام از این فیلم‌ها دست از پا خطا نکرده و حاضر نشده است در صحنه‌‌های غیراخلاقی ظاهر شود.

جسیکای دوست‌داشتنی در مصاحبه‌ای که با مجله Allure بیشتر از ۱۰ سال پیش انجام داده بود گفت حتی به قیمت دریافت جایزه اسکار نیز حاضر نیست پرده عفت را بدرد و برهنه در فیلمی حاضر شود. این چهره‌سرشناس مدعی شد حریم خصوصی وی متعلق به شخص خودش و همسرش است و نیازی نیست که این زندگی را در ملاعام قرار دهد.


سارا جسیکا پارکر

ستاره‌هایی که حجب و حیا را به چند مشت دلار نفروخته‌اند

این چهره سرشناس دنیای سینما و تلویزیون هرگز حاضر نشده است در فیلم‌ها نقشی غیر اخلاقی بازی کند، جسیکا پارکر که در دهه ۵۰ زندگی خود هنوز هم دوست‌داشتنی است از سن ۱۱ سالگی حضوری فعال در صحنه‌های تئاتر و سینما داشته و جایزه‌های مختلفی را نیز از آن خود کرده است.

جسیکا پارکر در خصوص حضور در صحنه‌های غیراخلاقی بسیار سخت‌گیر است و در مصاحبه‌ای با هالیوود ریپورتر مطرح کرد که در قراردادهای وی همیشه بندی را ذکر می‌کند که بنا به این بند هرگز برهنه در فیلم حاضر نمی‌شود.


آنا کندریک

ستاره‌هایی که حجب و حیا را به چند مشت دلار نفروخته‌اند

این هنرپیشه زیبارو که افتخار نامزدی جایزه اسکار را دارد در سال ۲۰۱۰ و زمانی که در اوج موفقیت و شهرت بود رسما اعلام کرد که برنامه‌ای برای حضور در صحنه‌های غیراخلاقی فیلم‌ها ندارد و به هر قیمتی که شده حاضر به شرکت در چنین فیلم‌هایی نخواهد بود.

جالب است بدانید شش سال بعد کندریک در فیلمی بازی کرد که صحنه‌‌ای غیراخلاقی داشت، آنا کندریک که همچنان سرحرف خودش بود در این صحنه‌ غیراخلاقی حضور پیدا نکرد و یک بازیگر بدلکار نقش وی را بر عهده گرفت.


ربل ویلسون

ستاره‌هایی که حجب و حیا را به چند مشت دلار نفروخته‌اند

این بازیگر همیشه خندان استرالیایی که به پایان دهه چهارم زندگی خود نزدیک می‌شود در تمامی قراردادهای کاری خود بندی را اضافه می‌‌کند که از عدم تمایل حضور وی در صحنه‌‌های غیراخلاقی حکایت دارد.

ریل ویلسون سر حرفش در تمامی فیلم‌ها مانده است و در فیلمی که صحنه‌ای غیر اخلاقی داشت به جای وی از یک هنرپیشه بدل استفاده شد تا ویسلون دوست‌داشتنی همچنان حیا و عفت خود را حفظ کرده باشد.


مندی مور

ستاره‌هایی که حجب و حیا را به چند مشت دلار نفروخته‌اند

جالب است بدانید پدر مندی مور از تبار سرخپوستان آمریکایی است و جاری بودن خون سرخپوستی باعث شده تا این چهره سرشناس حیای خاصی داشته باشد. مندی مور زیبارو که فیلم‌های جذابی را از او دیده‌ایم تاکنون پیشنهاد حضور در فیلم‌های بزرگی را به دلیل صحنه‌های غیراخلاقی رد کرده است.

مندی مور معتقد است بازیگران زن به جای استفاده از بدن خود باید از استعدادهای بازیگری برای جذب مخاطب کمک بگیرند.


جولیا رابرتز

ستاره‌هایی که حجب و حیا را به چند مشت دلار نفروخته‌اند

طرفداران جولیا رابرتز، بازی درخشان وی را در فیلم عاشقانه «زن زیبا» فراموش نخواهند کرد. این هنرپیشه برنده جایزه اسکار همیشه وسواس زیادی در لباس و پوشش برای حضور در فیلم‌های هالیوودی داشته و در طول سه دهه حضور فعال در سینما هرگز در فیلم غیراخلاقی حضور پیدا نکرده است.

جالب است بدانید حتی در «زن زیبا» نیز یک بدل قسمت‌هایی از نقش‌های نه چندان مناسب این فیلم را به جای جولیا رابرتز بازی کرده است.


اشلی بنسون

ستاره‌هایی که حجب و حیا را به چند مشت دلار نفروخته‌اند

این چهره جوان و خوش‌آتیه، ۵ بار برنده جایزه امی شده است و طرفداران سریال آشنایی با مادر بدون شک بازی این هنرمند زیباچهره را به خاطر دارند. اشلی بنسون در سال ۲۰۱۴ در مصاحبه‌ای که با مجله معروف کازموپولیتن انجام داد مدعی شد مذاکره برای بستن قرارداد فیلم در هالیوود بسیار مشکل است چرا که کارگردان‌ها و تهیه‌کنندگان هالیوودی همیشه اصرار دارند وی در صحنه‌های غیراخلاقی حضور پیدا کند.

بنسون در این مصاحبه متذکر شد که وی خط‌قرمزهای خاص خودش را دارد به اصولی معتقد است که در این اصول جایی برای صحنه‌های غیراخلاقی نیست.


کریستن بل

ستاره‌هایی که حجب و حیا را به چند مشت دلار نفروخته‌اند

این هنرمند ۳۸ ساله در سریال‌های مختلفی حضور پیدا کرده و در فیلم‌های سینمایی، سریال‌ها، برنامه‌های تلویزیونی، بازی‌های رایانه‌ای و حتی دنیای موسیقی دستی دارد. کریستن بل در مصاحبه‌ای با مجله وومن هلث مدعی شد پا را فراتر از نقش نسبتاً غیر اخلاقی که در خانه پوشالی ایفا کرد نخواهد گذاشت.

کریستن بل نیز همانند بسیاری دیگر از زیبارویان هالیوودی درخواست‌های زیادی برای حضور در فیلم‌های غیر اخلاقی داشته است اما این بازیگر خوش‌آتیه تأکید دارد که تهیه‌کنندگان خوابِ بستن قرارداد با وی برای حضور در فیلم‌های غیراخلاقی را هم نخواهند دید.


ریچل بیلسون

ستاره‌هایی که حجب و حیا را به چند مشت دلار نفروخته‌اند

ریچل بیلسون مانند بسیاری دیگر از چهره‌های سرشناس راه درازی را برای موفقیت طی کرده است و زیبایی نهفته‌ این بازیگر هالیوودی باعث شده است تا در فهرست‌های مختلف به عنوان یکی از یک‌صد زن زیباروی دنیا قرار بگیرد.

ریچل بیلسون استانداردهای خاصی برای حضور در فیلم‌ها دارد و مدعی است بدن انسان مقدس است و لزومی ندارد که تمام مردم دنیا حریم خصوصی وی را ببینند. بیسلون به دلیل همین اعتقاد نزدیک بود از حضور در فیلم آخرین بوسه کنار گذاشته شود. ریچل بیلسون در جایی گفته است فیلم‌های هالیوودی بدون صحنه‌های غیر اخلاقی نیز می‌تواننند به موفقیت برسند.


جنیفر گارنر

ستاره‌هایی که حجب و حیا را به چند مشت دلار نفروخته‌اند

این هنرپیشه هالیوودی که نقش اول سریال موفق آلیاس را بر عهده داشت در سال ۲۰۰۵ با بن افلک بازیگر و کارگردان معروف ازدواج کرد و در سال ۲۰۱۵ از یکدیگر جدا شدند. جنیفر گارنر در مصاحبه‌ای به ام‌.‌تی‌.‌وی نیوز گفته است هرگز حاضر نیست در صحنه‌های غیر اخلاقی حضور پیدا کند.

گارنر در ادامه صحبت‌های خود متذکر شده است تماشاچیان شایسته دیدن بهترین چیزها هستند که بدون شک در میان این چیزها جایی برای صحنه‌های غیر اخلاقی وجود ندارد.


جسیکا آلبا

ستاره‌هایی که حجب و حیا را به چند مشت دلار نفروخته‌اند

جسیکا آلبا از سیزده سالگی در پرده نقره‌ای ایفای نقش می‌کند و این روزها به دهه چهل زندگی خود نزدیک می‌شود اما تاکنون حضوری در صحنه‌های غیراخلاقی نداشته است. جسیکا آلبا که در سال ۲۰۰۷ توسط مجله اف‌.‌اچ‌.ام به عنوان زیباترین زن دنیا لقب گرفت خط‌قرمز مشخصی برای عدم حضور در صحنه‌های غیراخلاقی دارد.

این بازیگر ۳۷ ساله مدعی است از حضور در صحنه‌های غیراخلاقی به دلیل اینکه بعداً احتمال دارد این صحنه‌ها را اعضای خانواده وی مشاهده کنند امتناع می‌کند. وی حتی به شوخی گفت از اینکه مادربزرگش او را در صحنه‌ای غیر اخلاقی در یک فیلم تماشا کند خجالت می‌کشد.

در این قسمت به پایان فهرست ستاره‌هایی رسیدیم که حاضر نشده‌اند حجب و حیا را به چند مشت دلار بفروشند. پیشنهاد می‌کنیم اگر شما هم هنرمندانی را سراغ دارید که به هر قیمتی حاضر نشده‌اند در صحنه‌های غیراخلاقی ایفای نقش کنند، نام این ستاره‌ها را در قسمت نظرات با ما و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

 

iranart

 

 

 

 

 

جسیکا آلبا اشلی بنسون جسیکا سیمپسون
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین