کد خبر: 24078 A

بنزین کیمیا شد

ایران آرت : این روزها بنزین در برخی شهرهای مازندران کیمیا شده و کمیاب؛

در شهرهای فریدونکنار، بابلسر، سرخرود، قائم‌شهر و محمودآباد به سختی پیدا می شود و مردم برای تامین سوخت یا باید به شهرهای مجاور بروند و یا اینکه در صف های طولانی منتظر بمانند.

در این میان نیز عده‌ای از این موضوع سوء استفاده کرده و یا از ترس بی بنزینی به جایگاه‌ها هجوم آورده‌اند؛ همین موضوع نیز مزید برعلت شده و بر کمبود بنزین در جایگاه‌ها دامن زده و برخی جایگاه‌ها را به تعطیلی کشانده است و مردم این استان را آواره و در به در این و آن شهر برای یافتن بنزین.

برخی، دلیل کمبود بنزین و تعطیلی جایگاه سوخت را اختلال در کار کامیون‌داران انتقال دهنده بنزین و نرخ کرایه پایین آن می‌دانند و برخی می‌گویند به دلیل احتمال سهمیه بندی شدن بنزین جایگاه‌های مختلف کمبود به وجود آمده است اما در این میان متصدی یکی از جایگاه‌های شهر محمودآباد نظر متفاوتی دارد و آن را شایعه افزایش درآمد جایگاه‌ها می داند و علت آن را هجوم مردم به مخازن و خالی شدن زود به زود آنها می داند.

بر اساس آنچه که خبرنگاران ایسنا در شهرهای مازندران گزارش داده‌اند به نظر می رسد فعلا مشکل تامین سوخت در شرق مازندران حل شده و حالا شهرهای مرکزی مازندران درگیر این موضوع شده‌اند.

از بابلسر خبر رسیده در جایگاه سوخت دریاکنار صف‌ شدید بنزین ایجاد شده و خبرنگار ایسنا از فریدونکنار گزارش داده است که بنزین در این شهرستان حدود 4 ساعته تمام شده بود و مردم در صف‌های طولانی منتظر توزیع مجدد بنزین از سوی جایگاه‌داران بودند.

 

غلامرضا عزیزی یک شهروند فریدونکناری با اشاره به اینکه حدود 20 دقیقه است در صف بنزین قرار داریم، گفت: برای تامین سوخت وسیله نقلیه‌ام به جایگاه توزیع سوخت بنزین سرخرود و حاجی‌کلای سفلی نیز رفتم اما خبری از بنزین نبود و جایگاه تعطیل شده بود.

 

ذکریا سمایی یکی از هنرمندان فریدونکناری نیز که در صف بنزین این شهرستان منتظر بود با بیان اینکه از روز گذشته تا به امروز بنزین نداشته‌ایم، تصریح کرد: چند شهر اطراف را برای تامین سوخت ماشین گشتم اما بنزینی یافت نشد و در حال حاضر به سختی در فریدونکنار بنزین پیدا کرده‌ام. مسئولان با تدابیر لازم هر چه سریعتر مشکل مردم را برطرف کنند

 

بنزین کمبود بنزین
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین