کد خبر: 24043 A

قطع برنامه رادیویی به خاطر دختر مدل ایرانی

قطع برنامه رادیویی به خاطر دختر مدل ایرانی

ایران آرت: شهروند نوشت: ماجراهای عروس لاکچری برند باز ایرانی، هنوز هم جزو پر بازدیدهای مجازی است و مردم همیشه خوش‌خنده، حتی ویدیوهای طنز هم برای آن ساختند اما در آخرین برنامه‌ای که از رادیو تهران پخش شد، کار به قطع‌کردن برنامه هم رسید.

«راستش را بگویم، خارجی است؛ خیلی‌ها هم دو، سه‌بار در ‌سال خارج می‌روند، خرید می‌کنند و برمی‌گردند، چون در ایران واقعا برند نداریم.» اینها حرف‌های آناشید حسینی است، عروس معروفی است، البته جز اینکه به خانواده سفیر دانمارک ربط دارد، همزمان مدل و طراح لباس هم هست.

این حرف‌ها که در آنتن زنده برنامه رادیویی پخش شد، حسینی، مجری رادیو تهران با عصبانیت گفت: «خاک به سر ما که برند نداریم، تنمان کنیم. در ایران به این بزرگی این همه کارگر و کارگاه برند نیست، لباس بپوشیم الان همه، برگ تنشان است و در خیابان راه می‌روند. چرا چنین چیزی پخش کردید، اعصاب آدم به هم می‌ریزد؟ ما خجالت نمی‌کشیم در یک جای شهر چنین عروسی می‌گیریم و واقعا... برید...» به اینجای حرف که می‌رسند، برنامه قطع  و موسیقی پخش می‌شود.

بعد که روی آنتن برمی‌گردند حسینی، از این رفتار اتاق فرمان گلایه می‌کند: «دست شما درد نکنه. همکاران اتاق فرمان آنتن را از ما هم می‌گیرند. بگید من چی بگم هوا گرم است عرق خارشتر بخورید و...»

ظاهرا عروس لاکچری بعد از بازتاب زیادی که عروسی میلیاردی و زندگی تجملی‌‌شان داشت، اعلام کرد؛ لازم نمی‌داند که درباره چیزهایی که از پول پدرش خریده، توضیح دهد و حتی همه را به خدا واگذار کرده بود.

مدلینگ مدل ایرانی آناشید حسینی
نظرات خوانندگان
  • ناشناس
    پاسخ

    بعد پول پدرش دقیقا از کجا اومده .ماهم ایشون و ....به خدا واگذار می کنیم

ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین