کد خبر: 23739 A

جنجالی یک دختر مدل در اینستاگرام / عکس

جنجالی یک دختر مدل در اینستاگرام / عکس

ایران آرت: کارشناس زیبایی، فشنیست و ستاره فضای مجازی کویت به دلیل اظهار نظر جنجالی‌اش درباره خدمتکاران زن فیلیپینی مورد حمله ی کاربران قرار گرفت.

به گزارش تابناک باتو، سندس القطان از قانون بهبود شرایط کارگران فیلیپینی انتقاد کرده است. بنا بر قانون جدید خدمتکاران فیلیپینی می توانند هفته ای یک بار به تعطیلات بروند و گذرنامه شان را پیش خود نگه دارند. القطان هم با انتشار فیلمی در فضای مجازی گفته: چه طوری می توانم خدمتکار را با گذرنامه اش در خانه تنها بگذارم؟… اگر فرار کنند و یا به کشورشان برگردند چه کسی پول من رو برمی گردونه؟! به صراحت می گویم که با این قانون موافق نیستم و از این به بعد هم خدمتکار فیلیپینی در خانه‌ام نمی آورم.

اظهار نظر او با طوفانی از انتقادات مواجه شد و انجمن بین المللی مهاجرین و گروه حامی کارگران فیلیپینی در خارج انتقادات او را شبیه به حرفهای «برده داران» توصیف کرده اند و او را عقب مانده ای تاریخی و متعلق به دوران سیاه «قرون وسطا» بر شمرده اند.

در فوریه سال جاری دولت فیلیپین ارسال کارگر به کویت را پس از پیدا شدن جسد جوانا دانییلا دیما فلیس، کارگر فیلیپینی ۲۹ ساله در یخچال یک خانه متروک، به طور موقت ممنوع اعلام کرد.

بنا به آمار مطرح شده ۲۷۶ هزار کارگر زن فیلیپینی در کویت کار می کنند که اخبار رسیده نشان می دهد بسیاری از آنها از بدرفتاری از سوی صاحبان املاک رنج می بردند.

زیبایی مدلینگ کارشناس زیبایی فشنیست
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین