کد خبر: 23459 A

اظهارات جنجالی یک بازیگر درباره ازدواج

اظهارات جنجالی یک بازیگر درباره ازدواج

ایران آرت: صحبت‌های هنری کویل در مصاحبه با مجله GQ با واکنش‌‌های منفی در میان طرفداران جنبش "من هم همینطور" (جنبشی که برای حمایت از زنان هالیوود در برابر آزارهای جنسی تشکیل شد) و زنان فمنیست همراه شده است.

این بازیگر 35 ساله گفته است: من یک مرد سنتی هستم و دوست دارم برای به دست آوردن دل یک زن به آب و آتش بزنم. اما از سوی دیگر مطمئن نیستم که جنبش MeToo از این پس این کار را جایز و قابل قبول بشمارد! به نظر من باید بتوان به یک زن اظهار عشق کرد و برای به دست آوردنش تلاش کرد، اما شاید سنتی فکر می‌کنم. اگر قوانین مشخصی وجود داشته باشد این کار سخت می‌شود

‌هنری کویل در ادامه می‌گوید: جنبش MeToo باعث میشود برخی مردان در نهایت با خود بگویند، «نمی‌روم با آن زن حرف بزنم، برای اینکه نمی‌خواهم بگویند تجاوز یا چنین چیزی مرتکب شده‌ام. بنابراین می‌گوید فراموشش کن، در عوض با نامزد یا دوست سابقم تماس می‌گیرم و به سراغ رابطه‌ای می‌روم که به هیچ جا نرسید. به هرحال از انداختن خودم در آتش سوزان جهنم امن‌تر خواهد بود، چرا که مدام جلوی چشم مردم هستم. اگر بروم و با زنی لوندی کنم خدا می‌داند چه اتفاقی ممکن است رخ دهد.»

کویل می‌گوید:« در عصر جنبش MeToo اگر زنی به مردی «نه» گفت، کار تمام است و مرد حق ندارد اصرار کند و وقتی از او بپرسند که چرا تسلیم شدی چاره‌ای ندارد که بگوید «نمی‌خواستم کارم به زندان بکشد».

این اظهارات جنجالی هنری کویل درباره جنبش MeToo اعتراضات گسترده‌ای را در پی داشته است و کار تا جایی پیش رفته که این بازیگر ۳۵ ساله با انتشار بیانیه‌ای مجبور به عذرخواهی شد.

جنبش «Metoo#» هنری کویل جنبش من هم همینطور
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین