کد خبر: 23068 A

پاسخ سیاستمدار خوش‌پوش به اتهام آزار جنسی

پاسخ سیاستمدار خوش‌پوش به اتهام آزار جنسی

ایران آرت: در پی انتشار مجدد مقاله مورخ سال 2000 یکی از نشریات بریتیش کلمبیا درباره دست درازی جنسی ترودو به یکخبرنگار زن در آگوست سال 2000 و در حین برگزاری جشنواره موسیقی Creston، ترودو در اولین اظهار نظر مستقیم خود در مورد این اتهام، گفت: شرکت در جشنواره Creston را که توسط Avalanche Foundation برگزار شد را به یاد دارم. روز خوبی را گذراندم.  اما هیچ برخورد یا اتفاق منفی را به خاطر ندارم.

پاسخ ترودو به سوال خبرنگاران درمورد اتفاقی که 18 سال قبل رخ داد، کاملا مشابه پاسخ رسمی بود که از سوی دفتر نخست وزیر ارائه شد.

همانطور که گفته شد این اتفاق در سال 2000 رخ داد. یک روز پس از برگزاری جشنواره خیریه، یکی از نشریات محلی به نام Advance با انتشار مقاله ای مدعی شد که ترودوی جوان از خبرنگار زن روزنامه به دلیل دست درازی جنسی عذرخواهی کرده. اما نکته جالب، عذرخواهی عجیب ترودو بابت رفتارش بود: ترودوی جوان گفت: اگر می دانستم برای یک نشریه ملی خبر تهیه می کنید، چنین کاری را نمی کردم!

به گزارش ایران جوان، از عذرخواهی ترودو اینطور استنباط می شود که دست درازی جنسی به خبرنگار یک نشریه کوچک محلی اشکالی ندارد ولی به خبرنگار نشریه ملی چرا؟!

لازم به ذکر است که تلاش های  رسانه ها برای گفتگو با خبرنگاری که توسط ترودو مورد دست درازی جنسی قرار گرفت، تا به این لحظه بی نتیجه بودند.

جاستین ترودو آزار جنسی نخست وزیر کانادا
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین