کد خبر: 22894 A

مبارزه خانم بازیگر با افسردگی

مبارزه خانم بازیگر با افسردگی

ایران آرت: دپیکا پادوکونه، ستاره بالیوود در مصاحبه ای که به تازگی انجام داد از تجربه افسردگی اش در سال 2014 گفت و اظهار داشت: سلامت روان هیچ ربطی به موفقیت شغلی شما ندارد.

به گزارش تابناک باتو، دیپیکا 32 ساله درباره ی مبارزه اش با افسردگی گفت: مردم در آن زمان فکر می کردند که من خوبم و آن دوره بهترین سالهای زندگیم است، در واقع من در آن زمان بهترین سالها رو از نظر شغلی داشتم، و اما موضوعی که من درباره اش حرف می زنم متعلق به افسردگی است و هیچ نشانه هشدار وجود نداره. او می گوید با تغییر سبک زندگی و داروهایی که در دوران افسردگی مصرف کردم درمان شده ام.

172496_471

بنا به گزارش «هندوستان تایم» این بازیگر معروف بر این باور است که مردم به دلایل مختلف از بیماری های روح و روان شرم دارند و دوست ندارند از آن صحبت کنند اما دیپیکا دلایل زیادی دارد که دراین باره حرف بزند. نخستین دلیل هم این است که بیماری اش زندگی او را تغییر داده و نوع نگاه او به خودش و جهان را عوض کرده است.

او در جایی هم  افسردگی را به شکستن پا تشبیه کرده و گفته آیا کسی که همه چیز می داند و یا همه چیز دارد پایش نمی شکند؟ اگر پایش شکست از او می پرسیم چرا؟ افسردگی به طور ناملموسی گسترش پیدا می کنه و اگر به آدمی که افسرده است بگویی افسرده نباش انگار از کسی که پایش شکسته است بخواهی که بلند شود و راه برود.‌

بالیوود دپیکا پادوکونه
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین