کد خبر: 22678 A

اولین بدن‌ساز زن ایران / عکس‌ها

اولین بدن‌ساز زن ایران / عکس‌ها

ایران آرت: شیرین نوبهاری یکی از دختران ایران زمین است که به جای رشته های معمول ورزشی در میان بانوان رشته سنگین پرورش اندام را انتخاب کرد و ده سال زمان برد تا به آنچه خودش رضایت قلبی داشت رسید.

به گزارش برترین ها، او در رشته معماری فارغ التحصیل شد، اما معماری بر بدن خود را مسیر اصلی راه قرار داد و حالا امروز علاوه بر اینکه یکی از مطرح ترین بانوان ایران در رشته پرورش اندام است، به عنوان مربی در این زمینه نیز فعالیت دارد. به گفت و گویی با شیرین نوبهاری پرداختیم که در ادامه می‌خوانید:

درباره اولین روزهایی که این رشته را انتخاب کردید، تعریف کنید؟ آیا از همان آغاز تصمیم داشتید که به این سطح برسید؟

از بچگی علاقه عجیبی داشتم به ورزش و به خصوص رشته ی زیبایی اندام، به همین دلیل نیز اولین قدم برای رسیدن به علاقه و میل قلبی خود را محکم گذاشتم و آغاز کردم. حدود ۱۴ ساله بود که برای اولین بار باشگاه بدنسازی رفتم و از آن زمان هیچ وقت فکر نمی کردم چه آینده ای در انتطارم هست، چون تمام عشقم همان ساعت و همان روز بود و هر روز همین احساس را داشتم تا اینکه سالها گذشت. هرروز تلاشم بیشتر شد حتی در لحظات سخت زندگی خود را اجبار می کردم که باید تمرینات را انجام بدهم و این ورزش جبران تمام نداشته های زندگی من بود.

خانواده و دوستان شما چه واکنشی نسبت به ورزش حرفه ای شما دارند؟ مثلا نمی گویند چه نیازی است که یک دختر تا به این سطح بدن سازی کند؟

هیچ وقت خانواده با ورزش کردن من مشکلی نداشت و از آنجاییکه خانواده ی پدری هم ورزشکار و کشتی گیر بودند هیچ وقت مانعی از طرف خانواده برای ورزش و تمرین من ایجاد نشد.

1077445660

آیا موانع و مشکلات احتمالی برای شما پیش آمده و واکنش جامعه نسبت به آن چطور است؟

در پاسخ به این سوال باید عرض کنم تا زمانیکه شما محدود به خود و در محیطی کوچک فعالیت می کنید کسی به شما کاری ندارد، اما اگر قدم را بزرگتر بردارید و از حد شهر و کشور فراتر برید مشکلات یکی پس از دیگری جلوی شما سبز می شود. من به عنوان اولین زن بدنساز ایران شناخته شدم و این محکمترین و راسخ ترین گامی بود که در تمام زندگی برداشتم و متقابلا سخت ترین و خطرناک ترین اتفاق نیز بود. سنگهایی که به سوی من پرتاب شد، مشکلاتی که برای من ساختند و در تمام این سالها تلاش کردند که دستم را از هدفم دورتر کنند و این دست رنج من در ازای سالها تلاش و استقامت در راه ورزش بود.

تعداد فالورهای شما در اینستاگرام خیلی زیاد است؟ چطور آن را مدیریت می کنید تا برای شما مفید باشد؟

متاسفانه ماههایی بود که صفحه اینستاگرام من فیلتر شده بود و به شدت نیز مورد تهدید قرار گرفتم و حتی ممنوع الکار شدم و به همین راحتی با عناوین مختلف اسم و آبروی مرا خدشه دار کردند، هر روز پیامهایی از سوی طرفداران ارسال می شد که پیج شما فیلتر شده و امکان مشاهده عکسهای شما وجود ندارد و متاسفانه هیچ کاری از دست من بر نمی آمد. اما خوشحالم که با این حجم از ناملایمات همچنان سرحال و با قدرت به راهم ادامه میدهم، اما این بار با هدفی بزرگتر…فقط میتوانم بگویم گلی که آماده ی شکوفایی است را نباید چید.

بسیار امیدوارم تا قوی تر از دیروز بتوانم این هدف را به انتها برسانم اما اینجا نمی شود، مقصد و میدان من جای دیگر است.زن ایرانی مملو از غیرت و شهامت است، من نیز به عنوان یک بانوی ایرانی به هیچ عنوان دست از تلاشم نمی کشم و با مسیری تازه تر ادامه خواهم داد.

بدنسازی شیرین نوبهاری بدنساز
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین