کد خبر: 22445 A

خیانت همسر مدل معروف فاش شد

خیانت همسر مدل معروف فاش شد

ایران آرت: به تازگی خبری از خیانت همسر کتی پرایس مدل، خواننده، تاجر و رمان نویس انگلیسی در فضای مجازی و خبرگزاری ها پخش شده است. کایران هایلر همسر این خانم معروف، با فروشنده یک فروشگاه که ۱۹ سالش هم است رابطه برقرار کرده است.

به گزارش رکنا، این مدل در مصاحبه جدید گفت: من وقتی با کایران قرار ازدواج گذاشتم ۴۰ سالم بود و او ۲۹ سال داشت. من به او گفتم که من قصد دارم مجرد بمانم و از نظر سنی خیلی از تو بزرگتر هستم اما خیلی پافشاری کرد و در نهایت بعد از چند وقت ما باهم ازدواج کردیم.

وی ادامه داد: از اوایل ازدواجمان من متوجه خیانت های او شده بودم و به قولی فهمیده بودم که او چشم و گوشش می جنبد. بیشتر اوقات مچ او را هنگام صحبت کردن با زنان مختلف و گاهی لمس کردن آن ها گرفته بودم اما سعی کردم با قضیه کنار بیایم و او را درست کنم.

تلاش کردم کایران را به محل کارم ببرم تا با کار سرگرم باشد اما همیشه به هر بهانه ای از آمدن سر باز می کرد.

این اواخر متوجه شده بودم که او با کسی است اما نمیدانستم به چه دلیلی به روی او بیاورم، تصمیم گرفتم شب که اوخوابید از طریق موبایلش متوجه قضیه بشوم اما وقتی به سراغ موبایل رفتم فهمیدم که رمزش را که اسم من بوده، عوض کرده و فقط با حرارت انگشتان دست خودش باز می شود، خیلی آرام انگشتش را به روی صفحه گذاشتم و باز کردم.

ولی ای کاش که این کار را نمی کردم، تمامی عکس های ناجور او با یک دخترجوان و پیام هایشان را دیدم و فهمیدم او هیچ وقت نمی تواند درست شود و تا آخر عمرش یک هوسباز می ماند و حالا تصمیم دارم از او جدا شوم به دلیل این که زندگی ما تا آخر عمر دوام و پایداری ندارد و با شک و تردید باید هر روز را کنار هم سپری کنیم. هنوز اخبار جدیدی از جدایی آن ها به دست نیامده است.

مدل کتی پرایس کایران هایلر
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین