کد خبر: 22122 A

فاجعه در بلوچستان!/تجاوز به 41دختر ایرانشهری+فیلم/امام جمعه به مسوولان: خبر ندارید پسرانتان چه می‌کنند!

ایران‌آرت: خبر تجاوز جنسی به چهل و یک دختر در شهرستان ایرانشهر، ناباورانه تایید شده است.

به گزارش ایران آرت به نقل از رسانه های محلی، آن طور که امام جمعه این شهر گفته، یک باند ارازل و اوباش مرتکب چنین فاجعه ای شده اند.

یک کانال تلگرامی با انتشار فیلمی از امام جمعه اهل سنت «ایرانشهر» گزارش کرده که مولوی محمدطیب ملازهی از تجاوز به ۴۱ دختر در این شهرستان از سوی اعضای یک باند خبر داده است.

مولوی محمدطیب ملازهی در خطبه‌های نماز عید فطر گفته است یکی از اعضای این باند پس از دستگیری اعتراف کرده که تاکنون به ۴۱ دختر تجاوز کرده‌اند.

وی بی‌آنکه به هویت این افراد اشاره کند٬ افزوده «این اوباش از همین بچه‌های من و شما بوده‌اند که اگر اسمشان را بگویم٬ عده‌ای سرشان پایین خواهد افتاد.»

ملازهی اضافه کرده که بخشی از این تجاوز‌ها در ماه رمضان روی داده و از مقام‌های قضایی خواسته تمام اعضای این باند را دستگیر و با آنها برخورد کند.

امام جمعه اهل سنت «ایرانشهر» ادامه داده این افراد «تعدادی هستند که در همین شهر تیمی هستند که الحمدلله شناسایی» شده‌اند.

عامل اصلی ربایش دختران در شهرستان ایرانشهر دستگیر شد.

به گزارش ایلنا، نبی بخش داوودی فرماندار ایرانشهر نیز با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: به‌دنبال قضیه زشت و شنیع اخیر در سطح شهر، مجموعه شورای تأمین شهرستان با حساسیت کامل در کمتر از چند ساعت عامل اصلی قضیه را دستگیر و بررسی‌های لازم برای شناسایی و تعقیب دیگر همدستان به جد در دستور کار قرار گرفت.

در ادامه این بیانیه آمده است: به لطف خداوند متعال و دعای خیر مومنان پرونده به‌طور ویژه در دستور کار مراجع قضایی قرار دارد و به‌عنوان رئیس شورای تأمین به مردم قول می‌دهم در راستای برخورد محکم قانونی و قضایی با توجه به حساسیت مدیران قضایی شهرستان ذره‌ای اغماض و مماشات انجام نخواهد شد و بزودی با اتمام رسیدگی‌های قانونی اشد مجازات برای متعرضان به عنف و نوامیس مردم را شاهد خواهیم بود.

در بخش دیگری از بیانیه آمده است: از همه بزرگواران تقاضا داریم اجازه دهید به‌دور از هرگونه اقدامات احساسی و غیر قانونی و جلوگیری از سوء‌استفاده بدخواهان موضوع مورد پیگیری قرار گیرد و به‌زودی نتیجه امر به سمع و نظر عزیزان رسانده شود.

 


 

تجاوز جنسی تجاوز ایرانشهر مولوی محمدطیب ملازهی ایرانشهر شهرستان ایرانشهر
نظرات خوانندگان
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین