کد خبر: 21982 A

کار عجیب کیم کارداشیان با فرزندانش / عکس

کار عجیب کیم کارداشیان با فرزندانش / عکس

ایران آرت: ستاره ها و سلبریتی ها هم مانند بسیاری از مردم ممکن است گاهی از شیطنت های بچه ها و بازیگوشی آنها به ستوه بیایند به خصوص وقتی بچه ها همه ی اسباب و وسایل خانه را به هم می ریزند و با هر وسیله ای که دم دستشان باشد بازی می کنند. 

به گزارش تابناک باتو، اما کیم کارداشیان سلبریتی تلویزیون آمریکا قصد ندارد تسلیم این ماجرا شود. او در همین راستا فضای مشخصی را در خانه به بازی بچه ها اختصاص داده تا در آنجا هر چقدر که دوست دارند بازی کنند بدون اینکه به وسایل خانه صدمه ای وارد شود.

او می گوید: "همه وسایل خانه ی ما لوکس و گرانقیمت هستند و برای حفظ و نگهداری از آنها مساحتی از خانه را به بچه ها اختصاص داده ایم تا هر چه انرژی دارند خالی کنند و در ضمن دست به کارهای خلاقانه هم بزنند."

او در ادامه گفت: "این فضا مانند خط دفاعی برای بقیه اتاق های خانه است و هرگونه وسایل رنگ آمیزی و نقاشی و مانند آن در آنجا فراهم است."

166708_325

کیم کارداشیان هیچ عکسی از اتاق بچه ها و خانه اش منتشر نکرد اما همسرش کانیه وست بدون هماهنگی با او چند تا عکس از خانه را در فضای مجازی به اشتراک گذاشت. کیم هم در حساب توئیتری اش در حالیکه به نظر می رسید از او عصبانی شده نوشت: عزیزم مگر قرار نگذاشتیم هیچ عکسی از خانه مان منتشر نکنیم!

166709_465

کیم کارداشیان کانیه وست
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین