کد خبر: 21776 A

ستاره‌های فوتبال پیش از جام جهانی در نسخه کامپیوتری / رونمایی از بازی FIFA 19

ستاره‌های فوتبال پیش از جام جهانی در نسخه کامپیوتری / رونمایی از بازی FIFA 19

با نزدیک شدن به برگزاری جام جهانی فوتبال در روسیه، بازی FIFA 19 فردا شنبه یک هفته قبل از شروع این مسابقات رونمایی می‌شود.

ایران آرت: یکی از موارد جذاب در صنعت بازی‌های ویدیویی که به صورت سالیانه شاهد آن هستیم، رقابت میان دو مجموعه فوتبالی است و هرکدام از آن‌ها طرفداران متعصب و قدیمی خودشان را دارند. مدتی پیش بود که بازی PES 2019 به‌صورت رسمی معرفی شد و هواداران مجموعه FIFA منتظر بودند تا الکترونیک آرتز (Electronic Arts)‌ نیز جدیدترین نسخه از سری فیفا را معرفی کند. حال طبق اخبار بازی منتشر شده و همانطور که پیش‌بینی می‌شد، بازی FIFA 19 در جریان رویداد EA Play 2018 معرفی می‌شود.

به گزارش زومجی، الکترونیک آرتز به‌تازگی در حساب کاربری توییتر خود نوشته است که بازی فیفا 19، در روز شنبه ۱۹ خردادماه (نهم ژوئن) در جریان رویداد EA Play معرفی می‌شود. از آن‌جایی که در این رویداد شاهد بازی‌های دیگر الکترونیک آرتز هستیم، احتمال می‌رود در دقایق ابتدایی، یک نمایش از بازی فیفا را شاهد باشیم. باتمام این تفاسیر، از آن‌جایی که شایعه‌ای قوی وجود دارد مبنی بر اینکه لیگ قهرمانان اروپا هم در فیفا حضور دارد،‌ امیدواریم الکترونیک آرتز نمایشی از این بخش داشته باشد.

درانتها تنها کار صبر کردن است تا ببینیم جدیدترین نسخه از مجموعه FIFA به چه شکل هواداران خود را سرگرم خواهد کرد.

 

 

جام جهانی 2018 FIFA 19
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین