کد خبر: 21774 A

دخترها به جای نمایندگان مجلس به روسیه می‌روند؛ مجلسی‌ها با ترانه علیدوستی فوتبال‌ها را از تلویزیون تماشا می‌کنند!

ایران‌آرت: خبر سفر 6 نماینده مجلس به مسکو برای حضور در رقابت های جام جهانی 2018 روسیه حاشیه های فراوانی در فضای رسانه ای کشور ایجاد کرده است.

انتشار این خبر تا آنجا حاشیه ساز شد که وکیلی، عضو هیات رییسه مجلس با بی اطلاعی از فهرست نمایندگان اعزامی برای حضور در رقابت های جام جهانی 2018 روسیه گفت: نمایندگان تاکنون برنامه ای در این زمینه ندارند.

برخی از فعالان فضای مجازی نیز پیشنهاد کردند که اعضای تیم ملی فوتسال دختران ایران به جای نمایندگان مجلس عزم مسکو شوند.

ترانه علیدوستی، بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان ضمن انتقاد از سفر احتمالی نمایندگان به روسیه برای تماشای بازی های جام جهانی 2018 از ایده اعزام دختران فوتسالیست ایرانی به مسکو به جای وکلای ملت دفاع کرد.

ترانه علیدوستی در صفحه خود در توییتر نوشت:

پیشنهاد اعزام تیم فوتسال دختران به جام جهانی

همچنین سید فرید موسوی، چهرهٔ سیاسی اصلاح طلب، و نماینده مردم تهران در مجلس دهم در واکنش به احتمال سفر برخی نمایندگان مجلس به روسیه برای تماشای بازی های تیم ملی فوتبال کشورمان در جام جهانی گفت: بهتر است به جای مجلسی ها، اعضای تیم ملی فوتسال دختران ایران به روسیه بروند.

موسوی در صفحه خود در توییتر نوشت:

ترانه علیدوستی: چرا نمایندگان به روسیه می‌روند؟

 

به گزارش ایران آرت، فعلا این فعل و انفعال ها به انصراف دو تن از نمایندگان از حضور در روسیه انجامیده است؛ آن طور که فارس گزارش داده، غلامرضا کاتب نماینده مردم گرمسار و عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با اشاره به انتشار اسامی نمایندگانی که طبق قرعه کشی قرار است برای تماشای جام جهانی به روسیه سفر کنند، گفته: اعزام 7 نماینده از مجلس به جام جهانی منطقی و اصولی نییست، این غیرمنطقی است که 7 نماینده برای نظارت به روسیه بروند نهایتا یک یا دو نماینده برای این منظور کافی است. کاتب همچنین یادآور شده: ضرورتی ندارد به این سفر بروم مگر اینکه اجبار باشد که آنهم همکاران دیگر بروند، بنده علاقه‌ای به این سفر ندارم؛ در شرایطی که تحریم‌های اقتصادی علیه کشورمان وجود دارد نباید هزینه‌های جاری کشور را افزایش داد؛ بنده از سفر به روسیه انصراف می‌دهم چراکه باید به اصولی پای‌بند باشیم و آن اصول کاهش هزینه‌های مملکت است.

همچنین محمد اسماعیل سعیدی نماینده تبریز و رحیم زارع نماینده آباده در مجلس هم اعلام کرده بودند که برای تماشای جام جهانی به روسیه نخواهد رفت.

این 2 نماینده مجلس تاکید کرده بودند: با توجه به شرایط اقتصادی کشور و فشاری که به مردم می‌آید، انسان وجدانش قبول نمی‌کند که این مسائل را مشاهده کرده و آنگاه با پول بیت المال به مسکو برود، لذا بنده انصراف خودم را اعلام می‌کنم و برای جام جهانی را درصورت لزوم از خانه‌‌ام تماشا می‌کنم.

 

iranart

 

 

ترانه علیدوستی تیم فوتسال زنان تیم ملی فوتسال زنان سیدفرید موسوی غلامرضا کاتب
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین